Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:14:02 GMT

تیزر یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به فرانسه رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۰۵۵

تیزر یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران به فرانسه رفت

تهران- ایرنا- تیزر یازدهمین دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران به بخش تبلیغات جشنواره انیمیشن «انسی» فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این اثر همزمان با یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که روزهای 12 تا 16 اسفند 1397 برگزار شد، از سوی 11 فیلم‌ساز انیمیشن همچون فاطمه گودرزی، هاجر مهرانی، مهدی شیری، امیر سحرخیز، امین حق‌شناس، الیکا مهران‌پور، مریم کشکولی‌نیا، بابک نکویی، مهدی علی‌بیگی، ساره شفیعی‌پور و معین صمدی که از برندگان دوره‌های قبلی جشنواره پویانمایی بوده‌اند، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر کدام از این فیلم‌سازان اثری چند ثانیه‌ای با موضوع ماهی ساخته‌ بودند که از ترکیب و در کنار هم قرار گرفتن این انیمیشن‌ها، تیزر جشنواره دوره یازدهم تولید شده بود.
قرار است تیزر یازدهمین دوسالانه پویانمایی در بخش تبلیغات جشنواره انسی با 35 فیلم دیگر از 16 کشور جهان رقابت کند.
فیلم کوتاه «گرگم و گله می‌برم» اثر امیرهوشنگ معین از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در بخش چشم‌انداز جشنواره‌ انسی با همتایان خود رقابت خواهد کرد.
انیمیشن «گرسنگی» اثر زهرا رستم‌پور از ایران نیز در بخش دانشجویی این جشنواره با انیمیشن‌های دیگر به رقابت می‌پردازد.
جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه که از سال 1960 به صورت سالانه برگزار شده است، امسال نیز از 20 تا 25 خرداد 1398 برپا می‌شود.
علمی**1883** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمی آموزشی آموزش و پرورش کانون پرورش فکری پویانمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در حالی که بلیت‌های فیلم به پیش‌فروش بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده، منتشر شده است. 

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده از فیلم‌های غیرکمدی است که پیش‌بینی می‌شود بتواند مخاطب زیادی را به سینما دعوت کند. 

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) از جمله باریگران این فیلم هستند.

پخش «مست عشق» بر عهده فیلمیران است و تیزر را هم کیومرث بیک زند ساخته است.

پیش‌فروش بلیت این فیلم در روز‌های گذشته آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۴ هزار نفر بلیت آن را خریداری کره‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

  tags # پارسا پیروزفر ، شهاب حسینی ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • ببینید | تصاویری از سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسۀ دادگاه منافقین
  • ببینید | سند مهم منتشر شده در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم