Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» سفیدشهر آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را ۲۰ فروردین اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره جمعه ۲۳ فروردین با برگزاری مسابقه حضوری اجرای اذان در تکیه زیارت سفیدشهر برگزار خواهد شد.

«حسن قربانپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین جشنواره اذان گلبانگ اکبری همزمان با ایام ولادت مؤذن دشت کربلا حضرت علی اکبر(ع) ویژه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر جشنواره اذان «گلبانگ اکبری» سفیدشهر افزود: این جشنواره به همت هیئت شاهزاده علی اکبر(ع) سفیدشهر با همکاری ستاد اقامه نماز و ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، اوقاف و  فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

قربانپور خاطر نشان کرد: این جشنواره در پنج مقطع سنی زیر ۷ سال، ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال، ۱۸ تا ۲۸ سال و بالای ۲۸ سال در دو بخش تجویدی و سنتی و در دو مرحله غیرحضوری و حضوری برگزار می شود.

 

 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۲۰ فروردین ۹۸ اعلام کرد و گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و دریافت آیین نامه مسابقه نام و نام خانوادگی و سن خود را از طریق شبکه های اجتماعی به آی دی @bangakbari ارسال و پس از دریافت آیین نامه، صوت اذان خود را برای شرکت در مسابقه به آی دی مذکور ارسال کنند.

 

عضو هیئت امنای هیئت شاهزاده علی اکبر(ع) سفیدشهر افزود: اختتامیه این جشنواره جمعه ۲۳ فروردین با برگزاری مسابقه حضوری اجرای اذان از برگزیدگان مرحله غیرحضوری در تکیه زیارت، مرکز هیئات متحده حسینی، علی اکبری و علی اصغری سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

حسن قربانپور افزود: اعلام اسامی برگزیدگان این جشنواره سه شنبه ۲۷ فروردین در قالب جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر(ع) و بزرگداشت روز جوان در تکیه زیارت بی بی سکینه خاتون سفیدشهر برگزار خواهد شد./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان خوزستان سیل زدگان کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب اصفهان پلدختر شهرستان آران و بیدگل سفیدشهر آران و بیدگل سفیدشهر شهرستان آران و بیدگل میلاد حضرت علی اکبر مسابقه اذان آران و بیدگل کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی