Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@05:56:21 GMT

کلاهبردار حرفه‌ای در چنگ قانون اسیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۲۳۸

کلاهبردار حرفه‌ای در چنگ قانون اسیر شد

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری یک کلاهبردار که با عناوین جعلی و از طریق کارت به کارت اقدام به کلاهبرداری کرده بود در قزوین خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی  اظهار داشت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری از طریق کارت به کارت، مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی تماس تلفنی با هویتی جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است و با توجه به شیوه و شگرد ماهرانه و ارجاع چندین فقره پرونده به همین روش در این پلیس و به لحاظ حساسیت موضوع، کارگروه ویژه ای به منظور پیگیری پرونده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اقدام فنی مأموران پلیس آگاهی قزوین، هویت کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از زندان‌ها شناسایی شد.

سرهنگ مرادی در تشریح این خبر گفت: با شناسایی متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی استان ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شده لیکن پس از تلاش مأموران و مواجه شدن با مستندات، دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی با اشاره به اینکه این پرونده تا کنون ۴ شاکی داشته افزود: متهم پس از تشریح کامل در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری به مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال از شاکیان، پس از تکمیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ مرادی در پایان از مردم خواست: به توصیه‌های پلیس در خصوص استفاده از دستگاه‌های خودپرداز توجه کنند و در صورت وقوع کلاهبرداری‌های این چنینی حتماً به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث رئیس پلیس قانون آگاهی قزوین کلاهبردار عکس فیلم سیل ایران شهر جسد ویدئو قتل جوان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در استان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه هر سه سرنشین خودرو که ۲ زن و یک مرد بودند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: این حادثه ساعاتی پیش در کیلومتر سه لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه حادثه، علت بروز تصادف عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با حضور عوامل امداد و نجات و آتش نشانی، محل حادثه برای خودرو‌های عبوری ایمن سازی و پیکر جان باختگان سانحه نیز تحویل سازمان آرامستان قزوین شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو