Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:56:43 GMT

دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۵۵۱

دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو در همدان

سرهنگ رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت‌های خودرو و لوازم آن در شهر همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از چندین روز تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی تمام سوابق سارقان سابقه دار که در این امر فعالیت داشتند را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زارعی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مشخص شد شخصی ۳۰ ساله که پیش از این چندین بار به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده با تشکیل باندی در امر سرقت خودرو و قطعات آن فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: با شگردهای خاص پلیسی، این سارق حین فروش لوازم مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و ۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مناطق مختلف شهر همدان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف که همدست متهم و ۴ نفر مال‌خر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان استان همدان گفت: تمام محل‌های سرقت با راهنمایی متهم بازسازی، مالباختگان شناسایی و اموال سرقتی از قبیل دستگاه ضبط و پخش، کپسول ال پی جی، پاور بانک، فلش و مدارک هویتی کشف و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.
 

کد خبر 4582776

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد