Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی پور از بهره‌مندی بیش از ۲۴ هزار نفر از طرح ایمنی و سلامت هلال احمر در گیلان خبرداد.

«مهدی ولی پور»  با اشاره به خدمات هلال احمر در ایام نوروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: طرح ملی سلامت و ایمنی مسافران با هدف راهنمایی مسافران در زمینه ایمنی و سلامت و فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح در ۴۳ ایستگاه ایمنی و سلامت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: از آغاز طرح ایمنی و سلامت روزانه بیش از ۲ هزار نفر از خدمات متعدد این طرح در استان بهره‌مند شدند.

 

وی تصریح کرد: نجاتگران با بازآموزی و به‌روز کردن دانش امدادی در نحوه برخورد با حادثه‌دیدگان و جوانان داوطلب نیز آموزش‌های لازم ارایه خدمات ایمنی و سلامت همچنین تیم‌های پیمان جمعیت هلال احمر «آموزش نحوه پیشگیری از اعتیاد » تمام تلاش خود را جهت خدمت به مسافران کردند.

 

ولی پور با بیان اینکه قریب به ۲۴ هزار از خدمات ایمنی و سلامت هلال احمر بهره مند شدند تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۶ هزار نفر از خدمات ایمنی و سلامت که شامل تست قند و فشار خون، ارایه نقشه و بروشور آموزشی است بهره بردند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب خوزستان لرستان سیل زدگان کمک به سیل زدگان اصفهان هلال احمر سلامت و ایمنی خدمات سلامت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان