Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:23:39 GMT

سریال‌های جدید شبکه دو و سه کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۲۹۶۴

سریال‌های جدید شبکه دو و سه کدامند؟

آخرین قسمت سریال «بر سر دو راهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی امشب (هفدهم فروردین ماه) ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و از فردا شب «روزهای بی‌قراری» روی آنتن می‌رود؛ «زوج یا فرد» شبکه سه هم هجدهم به پایان می‌رسد و طنز «شرایط خاص» جایگزین می‌شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ با پایان این سریال، فصل دوم مجموعه «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی از یکشنبه (هجدهم فروردین ماه) ساعت 21:30 روانه آنتن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایی از سریال «روزهای بی‌قراری 2»

بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم این سریال در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان دارد. این مجموعه در ادامه «روزهای بی قراری» که فصل اول آن پیش از اینکه از شبکه یک سیما پخش شد، ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده: سارا که از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود یک فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند و...

بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران تبریز و مشهد در فصل دوم «روزهای بی‌قراری» به ایفای نقش می‌پردازند.

«روزهای بیقراری 2» به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی (تبریز) تولید می‌شود. همچنین سیدجلال‌الدین محمدیان، خواننده قطعه «مردان خدا»، اجرای تیتراژ «روزهای بیقراری 2» را برعهده داشته است.

«عطسه» مهران مدیری از فردا به تلویزیون می‌آیدشجاعت تلویزیون در شوخی با آقازاده‌ها/ یکشنبه پایان سریال " زوج یا فرد"تکرار| حسن سلطانی: آنتن نباید در اختیار مجری‌های غیرتلویزیونی قرار بگیرد تکرار| جلیل سامان: چرا باید تلویزیون دست به دامن ستاره‌ها شود؟/ من داخل خانه‌ای بودم که «ماجرای نیمروز» به آن حمله کرد

نمایی از سریال «شرایط خاص» شبکه سه سیما

«شرایط خاص» بعد از مدت‌ها به شبکه سه آمد

آخرین قسمت سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام، یکشنبه (هجدهم فرودین ماه) ساعت 20:45 پخش می‌شود. همچنین پس از پایان پخش این سریال نوروزی، خلاصه قسمت‌های پخش شده آن تا آخر هفته به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی نیز قرار است با پایان پخش مجموعه نوروزی «زوج یا فرد» روانه آنتن شبکه سه سیما شود. «شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود. تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از 110 لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو شبکه سه رسانه ملی تلویزیون شبکه دو شبکه سه رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا،فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد. در فصل دوم این مجموعه، آقای قاضی به پرونده هایی پیچیده‌تربا موضوعاتی مختلف خواهد پرداخت. کارگردانی این مجموعه همچون فصل اول با سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن سید محمد حسینی است.

گفتنی است در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد. سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • عکس‌| پایان روزهای سخت بیرانوند
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود