Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه ارتباط ۶۰ روستا به‌وسیله پل‌های شناور برقرار شود، گفت: وزارت راه هر چه سریع‌تر برقراری ارتباط معمولان به خرم‌آباد و پلدختر به خرم‌آباد را در دستور کار قرار دهد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیدحمیدرضا کاظمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سیلی که متأسفانه خانه‌های مردم و نیمی از پل‌دختر و حدود 20 روستا را دربر گرفت و ارتباط کل شهرستان را با دیگر نقاط کشور قطع کرد قطعاً امدادرسانی سخت بود و تا حدودی با بالگردها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم نیاز به وسایل گرم‌کننده، چادر، پتو و غذا دارند و ضرورت بعد از این ایجاد کمپ‌ها و اسکان مردم در کانکس‌ها برای ایجاد آرامش است.

روایتی متفاوت از مردم سیل زده پلدختر؛ شکرگزاری بعد از سیل ویرانگر+ فیلمسردار باقری در پلدختر حضور یافتایجاد پل‌های شناور در شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان + فیلم

نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: لازم است قدر این مردم پای‌کار را بدانیم و از آن‌ها تشکر کنیم که به کمک آمده‌اند؛ از مدیران دستگاه‌های مرتبط مانند هلال‌احمر، ستاد بحران استان و شهرستان انتظار داریم که کمک‌ها را مدیریت کنند که به دست نیازمندان و سیل‌زدگان واقعی برسد.

وی بیان کرد: حضور نیروهای نظامی تقریباً از روز بعد از سیل اتفاق افتاد و نیروهای ارتش و سپاه وارد کار شدند که زحمات آن‌ها قابل‌ تقدیر است، تجهیزات زیادی اعم از بالگرد، نفربر، قایق و پل‌های شناور آوردند و انتظار داریم هر چه زودتر به‌وسیله پل‌های شناور ارتباط حدود 60 روستا برقرار شود.

کاظمی تصریح کرد: از وزارت راه انتظار داریم هر چه سریع‌تر برقراری ارتباط معمولان به خرم‌آباد و پل‌دختر به خرم‌آباد را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت