Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@08:13:52 GMT

آغاز خرید سهام سهامداران ۵ بانک نظامی از فردا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۳۸۶۸

طبق اطلاعیه‌های صادر شده، سهامداران 5 بانک انصار، قوامین، حکمت ایرانیان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباری کوثر از 18 فروردین تا 29 اردیبهشت ماه ( ۳۰ روز کاری) مهلت دارند، برای فروش سهام خود اقدام کنند. به گزارش بلاغ،براساس برنامه ادغام بانک‌های نظامی در بانک‌ سپه، سهام واگذار شده این بانک‌ها به اشخاص حقیقی و حقوقی باید خریداری شود چراکه در نهایت این بانک‌ها در بانک سپه که یک بانک دولتی‌ست ادغام شده و سهام این بانک 100 درصد دولتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، بانک‌های انصار، قوامین، مهر اقتصاد، حکمت ایرانیان و موسسه اعتباری کوثر آگهی خرید سهام خود را منتشر کرده‌اند. براساس آگهی منتشر شده توسط همه این نهادها، سهام واگذار شده در مدت 30 روز کاری از دارندگان سهام خریداری می‌شود.

بانک مهر اقتصاد هر سهم را به ارزش اسمی و یا به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، هر کدام که بهای بالاتری داشته باشد، می‌‌خرد.

بانک انصار هر سهم را به قیمت 2086 تومان خریداری می‌کند.

بانک قوامین هر سهم سهامداران حقیقی را 1000 ریال و هر سهم سهامداران حقوقی را به ارزش تابلو در زمان توقف نماد، خریداری خواهد کرد. موسسه اعتباری کوثر هم از این الگو تبعیت می‌کند.

بانک حکمت ایرانیان از سهامداران حقیقی هر سهم را 1000 ریال و از سهامداران حقوقی 788 ریال خریداری می‌‌کند. 

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان