Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@02:21:31 GMT

خراسان رضوی معین کمک‌رسان به مناطق سیل‎زده گلستان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۰۸۴

خراسان رضوی معین کمک‌رسان به مناطق سیل‎زده گلستان شد

استاندار خراسان رضوی گفت: با دستور وزیر کشور، خراسان رضوی به عنوان معین کمک‌رسان به مناطق سیل‌زده گلستان انتخاب و در همین راستا ۷۷۷ تن کالای ضروری به این استان ارسال شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی با اشاره به ابلاغ بخش‌نامه وزارت کشور برای کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران و دستور وزیر کشور، این استان به عنوان معین کمک‌رسانی به مناطق سیل زده گلستان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عصر امروز هیاتی متشکل از نمایندگان کمیته امداد، شهرداری مشهد، ستاد مدیریت بحران، سپاه، ارتش، راه‌داری، آستان قدس رضوی، هلال احمر و اتاق اصناف برای شناسایی نیازهای مناطق سیل زده به گلستان سفر خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: به منظور کمک‌رسانی به مردم سیل زده در مناطق شمالی کشور، تاکنون 777 تن کالاهای ضروری با مشارکت بخش‌های مختلف به همراه 20 دستگاه تجهیزات و ماشین‌آلات راه‌سازی به گلستان ارسال شده است.

رزم حسینی با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای کمک‌رسانی به مناطق سیل زده، تاکید کرد: علاوه بر آمادگی برای مقابله با سیل در خراسان رضوی، تحت مدیریت استاندار گلستان، کمک‌های ضروری به مناطق سیل زده این استان ارسال خواهد شد.

وی از مردم درخواست کرد که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم مناطق سیل زده استان گلستان در اختیار فرمانداری‌ها یا هلال احمر قرار دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در نشست مشترک با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، معاونین استانداران خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و جمعی از بازیگران مرز، ضمن بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های شرق کشور در ریل و جاده حتما در ارتباط ما با افغانستان موثر خواهد بود، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌های شرق کشور را بتوانیم در دستور کار مشترک بگذاریم، سبب افزایش همکاری‌ها خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر بتوانیم عقبه ترانزیت در شرق کشور و استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و سیستان و بلوچستان درست بکنیم، در تعامل فی مابین و در تنظیم نقش‌ها تاثیر خواهد داشت و بسیار کیفیت خواهد بخشید.

وی بیان کرد: خراسان رضوی می‌تواند به دلایل مختلف از جمله ظرفیت تولید بالا، به عنوان پیشانی اجرای سیاست‌های کشور در مورد افغانستان در نظر گرفته شود.

نظری افزود: تلاش ما در طول عمر دولت در استان این بوده است که در وهله اول هماهنگی‌های لازم فی مابین ایران و افغانستان در مرز دوغارون بوجود بیاید.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در سالم‌سازی‌ها، ارتقاء شرایط کیفی و کمیت‌ها، تغییرات خوبی اتفاق افتاده است. لذا مسائل رو به پیشرفت است که همینطور هم ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ در این نشست با حضور حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از فرماندار شهرستان تایباد به جهت تسهیل در افزایش تردد ناوگان حمل و نقل تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • تسهیل در مرزها به افزایش صادرات به افغانستان منجر می‌شود
  • پارک علم و فناوری خراسان رضوی، قطب انرژی شرکت‌های فناور کشور
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • تقویت زیرساخت‌های شرق کشور، همکاری‌های اقتصادی ایران و افغانستان را به دنبال دارد
  • مشهد قطب آجیل ایران می‌شود
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی