Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سید جواد قدس علوی اظهار کرد: با تلاش اداره فنی و عمرانی این اداره کل، ایجاد کانال و دایک حفاظتی در مجتمع پرورش میگو گمیشان اقدامی پیشگیرانه جهت عدم ورورد سیلاب به این مرکز بوده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان این حادثه امنیت این مکان را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این کانال به طول ۵.۵ کیلومتر و ارتفاع متوسط حدوداً دو متر موجب شد تاسیسات مجتمع پرورش میگو گمیشان آسیبی نبینند.

قدس علوی با اشاره به بازدید های میدانی انجام شده از حرکت روان آب ها، گفت: عملیات کانال کنی و احداث خاکریز حفاظتی در پی روان شدن آب با حجم بالا ازطرف تالاب آلاگل به سمت شمال گمیشان و مجتمع میگو و به منظور جلوگیری از خسارت به مجتمع میگو آغاز شد و این دیواره حفاظتی به خاکریز کانال زهکش اصلی md متصل شد

وی با اشاره به تقدیر و حمایت سرمایه گذاران از این اقدام شیلات گلستان گفت: همانگونه که منابع انسانی این اداره کل شامل نیروهای یگان حفاظت و منابع لجستیکی آن شامل قایق، بیل ها و بولدوزر ها از ابتدای سیلاب در کنار مردم سیل زده بوده اند، تلاش کردیم با فعال کردن یک بیل مکانیکی و هشت بولدوزر و ایجاد کانال مانع ورود آب به مجتمع پرورش میگو گمیشان شویم.

مدیر کل شیلات گلستان یادآور شد: مجتمع پرورش میگو گمیشان حاصل تلاش تمام دلسوزان استان و سرمایه گذاران ملی و استانی است و این کانال و دایک حفاظتی در مدت پنج شبانه روز کار جهادی ایجاد شد.

لازم به ذکر است مجتمع پرورش میگو گمیشان با تولیدی بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ تن محصول و صادرات بیش از ۸۰ درصد میگو، نقش تاثیرگذاری در اقتصاد ملی و ارزآوری کشور دارد.

کد خبر 4582906

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل شیلات گلستان گرگان گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد