Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مرتضایی بعد از ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان کاشان ضمن عرض تبریک به مناسبت نزدیکی اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در سال گذشته وزرا و معاون اول رئیس جمهور در منطقه کاشان حضور پیدا کردند که دستاوردهای متنوعی همچون کاهش تعرفه برق، تکمیل و کلنگ زنی پروژه‌های مختلفی را به همراه داشت، همچنین طرح فقرزدایی در نقاط حاشیه‌ای شهر، راه اندازی رادیو کاشان پس از ۱۰ سال و راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه کاشان از دیگر دستاوردهای این نهاد در سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم در سال جدید از مسئولان انتظار تلاش مضاعف دارند، افزود: دستیابی به دستاوردهای مذکور در طول یک سال در یک شهرستان بی سابقه بوده است اما با این وجود شهروندان انتظار تحقق وعده‌های داده شده را دارند و بر همین اساس ایمن سازی محورهای مواصلاتی به ویژه روشنایی محور امیرکبیر، پیگیری و آغاز عملیات اجرایی جاده حرم تا حرم، توجه ویژه به رونق صنعت شهر، بازدید سرزده از ادارات و بررسی وضعیت نیز خدمت از جمله موارد در دستور کار فرمانداری در سال جدید است.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به پرسش از مردم در خصوص رضایت از عملکرد ادارات ابراز داشت: بر این اساس با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصاد روستایی از روستاهای منطقه کاشان بازدید به عمل می‌آید و از سازمان‌های مردم نهاد نیز با هدف تقویت و ساماندهی آنها بازدید صورت می‌گیرد.

وی گفت: ما باید در راستای خدمت به مردم همدلی و انسجام را در پیش بگیریم و به مقوله گردشگری و بوم گردی نیز باید توجه ویژه‌ای شود و بر همین اساس مسئولان در چارچوب قانون باید پاسخگوی مردم و به ویژه خبرنگاران باشند تا از درج و نشر اخبار غیر واقعی جلوگیری شود.

کد خبر 4582903

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری کاشان گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع