Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر جعفری در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سپاه نیوز، در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی به سمت «تولیت آستان قدس رضوی» که با حکم مقام معظم رهبری صورت گرفت، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد مروی (دامت برکاته)

سلام علیکم

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت تولیت آستان قدس رضوی با حکم مقام عظمای ولایت و رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و صلاحیت‌های مشهود آن عالم وارسته و عالم است را عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست آراستگی جنابعالی به زیور تقوا و امانتداری و تجارب ارزشمند و مثال‌زدنی آن برادر عزیز در خدمت به اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، پشتوانه‌ی مقتدر و راهگشا برای ایفای نقش‌های مورد انتظار و توصیه معظم‌له به ویژه در حوزه خدمتگزاری به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به شمار می‌رود.

توفیق شایسته آن برادر گرانقدر در این منصب خطیر و نورانی تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرلشکر جعفری انتصاب حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی تقوا و امانتداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور