Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:45:08 GMT

کلاهبردار حرفه‌ای در قزوین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۵۴۹

کلاهبردار حرفه‌ای در قزوین دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری یک کلاهبردار که با عناوین جعلی و از طریق کارت به کارت اقدام به کلاهبرداری کرده بود در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول پرونده کلاهبرداری از طریق کارت به کارت، مبنی بر اینکه فردی ناشناس طی تماس تلفنی با هویتی جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است و با توجه به شیوه و شگرد ماهرانه و ارجاع چندین فقره پرونده به همین روش در این پلیس و به لحاظ حساسیت موضوع، کارگروه ویژه ای به منظور پیگیری پرونده تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با اقدام فنی مأموران پلیس آگاهی قزوین، هویت کلاهبردار حرفه‌ای در یکی از زندان‌ها شناسایی شد.

این مسئول ابراز کرد: با شناسایی متهم و انتقال وی به پلیس آگاهی استان ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شده لیکن پس از تلاش مأموران و مواجه شدن با مستندات، دلایل و مدارک موجود، لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین با اشاره به اینکه این پرونده تا کنون ۴ شاکی داشته است، افزود: متهم پس از تشریح کامل در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداری به مبلغ ۲۲۰میلیون ریال از شاکیان، پس از تکمیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با قرار قانونی روانه زندان شد.

مرادی در پایان از مردم درخواست کرد: به توصیه‌های پلیس در خصوص استفاده از دستگاه‌های خودپرداز توجه کنند و در صورت وقوع کلاهبرداری‌های این چنینی حتماً به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش خبرآنلاین ،سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902760

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد