Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارش باران موجب طراوت و شادابی خاصی در شهر یاسوج شده است و در این روزها آخرین گروه مسافران به دلیل پایان یافتن تعطیلات به شهرهای خود باز می گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چهار فصل؛  یاسوج پایتخت طبیعت ایران در میان کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس در جنوب غربی ایران، که نمایشگاهی از تنوع آب و هوایی، کوه، رود، جنگل، دشت، چشمه، آبشار و گل‌های دیدنی است، قرار دارد و یکی از زیباترین مناطق طبیعی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در اولین روزهای بهار بارش رحمت الهی انقدر شدید شد که خساراتی را نیز به دنبال داشت اما پس از پایان بارش های سخت دوباره زیبایی فصل بهار به یاسوج نمایی دل انگیز داد که برای همیشه خشک سالی های چند سال اخیر را از ذهن خود پاک کرده است.

 

 

شهر یاسوج به دلیل جاذبه های طبیعی، توریستی و گردشگری به عنوان پایتخت طبیعت ایران شناخته شده است، این شهر با زیبایی های چشم نواز همچون قطعه حریری سبز در دامنه های دنای شرقی قرار گرفته و به واسطه این زیبایی ها و آب و هوای مطبوعش، هر ساله در فصول گرم سال ، پذیرای گردشگران وعلاقه مندان به طبیعت است.

 

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کوه رنج و گمبیل در فاصله ۸ کیلومتری شمال غربی شهر اردکان مرکز شهرستان سپیدان واقع شده است و این کوه یکی از بلندترین قله های استان فارس را در خود دارد.

دیگر خبرها

  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • طبیعت بهاری شهرستان سنندج + تصاویر
  • طبیعت زیبای بهاری کوه رنج و گمبیل شهرستان سپیدان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • شکوفا شدن درختان میوه در اهر به وقت بهار + فیلم