Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:35:01 GMT

همایش پاسداشت بانوان فرهیخته استان مرکزی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۴۶۵۸

همایش پاسداشت بانوان فرهیخته استان مرکزی برگزار می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: همایش پاسداشت بانوان فرهیخته استان مرکزی اردیبهشت ماه در اراک برگزار می‌شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی نحوه اجرا نخستین همایش پاسداشت بانوان فرهیخته استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای باشکوه این برنامه اظهار داشت: هدف این همایش معرفی ظرفیت‌های استان مرکزی و الگوهای برجسته زنان به نسل جوان است که اردیبهشت ماه با حضور مسئولان و مقامات استانی و کشوری به میزبانی شهرستان اراک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله برنامه‌های این همایش برپایی نمایشگاهی در راستای معرفی زنان مفاخر استان مرکزی است که هماهنگی‌های لازم برای برپایی این همایش انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: باید علاوه‌بر معرفی زنان مفاخر استان مرکزی، زنان موفق در حوزه‌های مختلف عصر حاضر دعوت شود تا زمینه شناسایی و الگوسازی برای نسل جوان جامعه فراهم شود که با بهره‌گیری از این الگوهای موفق جامعه شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون جامعه باشیم.

عبداللهی: همایش بانوان فرهیخته گلستان برگزار می‌شودهمایش «بانوان فرهیخته فرهنگ دینی» در زنجان برگزار شد3 مقاله از چهارمحال و بختیاری در همایش بانوان فرهیخته برگزیده شد

اکرمی تصریح کرد: در راستای برگزاری این همایش باید مسئولان اطلاع‌رسانی به موقع و کاملی از طریق راه‌های ارتباطی از جمله صدا و سیما، سازمان‌های مردم نهاد، فضای مجازی، فضای محیطی و غیره داشته باشند تا شاهد حضور تعداد بسیاری از مردم در این همایش باشیم.

وی بیان کرد: برگزاری این همایش سبب معرفی الگوهای موفق به جامعه به‌ویژه نسل جوان است به همین سبب برگزاری این همایش‌ها از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا

تین نیوز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: با تورهای غیرمجاز گردشگری در استان بدون اغماض برخورد جدی خواهد شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود فرخی در این باره اظهار کرد: افراد یا گروه هایی که به صورت غیرمجاز اجراکننده تورهای کلوپ سافاری هستند، از طریق واحد حقوقی، پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می شوند.

فرخی پیگیری قضایی و شکایات از افراد اجراکننده تورهای غیرمجاز، معرفی افراد اجراکننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور بستن صفحات مجازی و شماره تماس های تبلیغاتی آنها و همچنین معرفی این افراد به پلیس اماکن عمومی با هدف بستن  فضاهای تبلیغاتی آنان را از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از برگزاری تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می شوند، دانست و گفت: تاکنون سه جلسه تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه های قضایی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

وی اظهار کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت های آنها به صورت آنلاین و در شبکه های اجتماعی انجام می شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

فرخی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچگونه پوشش بیمه ای برای گردشگر قرار نمی دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره ای برای مسافران پیش بیاید یا صدمه ای ببینند، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بوده است
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • سفال کلپورگان هنری زیبا از بانوان سیستان وبلوچستان