Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل آبفا خوزستان در گفتگو با ایلنا، گفت: خط قرمز آبفا خوزستان کاهش کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند. 

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، صادق حقیقی پور با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه اظهار کرد: در حال حاضر 5 تانکر آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که دو تانکر در دو کمپ شهر گوریه و دو تانکر در مرکز شهر مستقر شده و یک تانکر به صورت 24 ساعته آب شرب تانکر های مستقر شده را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آبفا خوزستان تا کنون 10 هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه توزیع کرده است و عملیات آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت 24 ساعته انجام می شود و در این شهر اصلا مشکل کمبود آب وجود ندارد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان خوزستان بیان کرد: واحدهای کنترل و کیفیت آب در شهرها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار می گیرد و کیفیت آب به صورت دقیق و لحظه ای بررسی می شود.

حقیقی پور با اشاره به مهمترین اولویت آبفا خوزستان، تصریح کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کاهش کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان با اشاره به مانیتورینگ ستاد بحران آبفای خوزستان، گفت: مرکز مانیتورینگ ستاد بحران آبفا خوزستان در شرکت به صورت 24 ساعته وضعیت آبرسانی را با نظارت دقیق و به صورت آنلاین کنترل و بررسی می کند.

مدیرعامل آبفا خوزستان اظهار کرد: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود 110 هزار لیتر آب معدنی بسته بندی توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده اند انجام گردیده و این امر همچنان ادامه دارد.

حقیقی پور با اشاره به برآورد اولیه خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان خاطر نشان کرد: سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در خوزستان خسارات بسیار زیادی وارد کرده است که این خسارت بالغ بر 1 هزار و 380 میلیارد ریال است که برآورد اولیه خسارات در بخش تاسیسات آب بالغ بر 430 میلیارد ریال و 950 میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آب و فاضلاب استان خوزستان سیل هیئت مدیره آب 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:  از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان  بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

وی ادامه داد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان خوزستان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان اظهار کرد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

در سال زارعی جاری  در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.

استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

 

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند