Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین تیپ مردم پایه ۷۱ روح الله استان مرکزی گفت: ۱۳۲ نفر از بسیجیان و پایوران تیپ مردم پایه ۷۱ روح الله در قالب ۱۱ گروه ۱۲ نفره جهت امدادرسانی و کمک به استان لرستان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مصطفی صفری جانشین تیپ مردم پایه ۷۱ روح الله استان مرکزی ظهر امروز در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به دستور رهبر انقلاب فرماندهی کل قوا مبنی بر امداد رسانی به مناطق سیل زده، گفت: در راستای این فرمان با هماهنگی های صورت گرفته با سپاه روح الله استان مرکزی تعدادی از پایوران و بسیجیان به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۳۲ نفر از بسیجیان و پایوران تیپ مردم پایه ۷۱ روح الله در قالب ۱۱ گروه ۱۲ نفره جهت امدادرسانی و کمک به استان لرستان اعزام شدند. همچنین این کاروان را ۱۰ خودروی تاکتیکی و تجهیزات، یک کامیون، دو دستگاه بولدیزر و یک دستگاه بیل مکانیکی همراهی می کند.

صفری با بیان اینکه امیدواریم بتوان با این کمک ها کمی از آلام هموطنان سیل زده را کاهش داد، تصریح کرد: بسیجیان و پایوران اعزام شده به این مناطق با کار جهادی و بی وقفه اقداماتی را جهت کاهش خسارات ناشی از سیل انجام می دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان