Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که چند روز از خرابی های منازل مسکونی و زمین های زراعی و کشاورزی ناشی از وقوع سیل در منطقه زیلایی میگذرد، اما نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نه تنها به این منطقه سفری نداشته تا از نزدیک با مشکلات کشاورزان و مردم منطقه آگاه شود بلکه حتی کوچکترین اشاره ای به این اتفاقات نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس بارش های سیل آسا در نخستین روزهای سال 98 ایام نوروز رابه کام عده زیادی از ایرانی ها تلخ کرد، بارش هایی که با راه افتادن سیل خسارات زیادی در برخی استان های کشور به وجود آورد.

 

کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بارش ها سهم زیادی داشت و به خصوص در حوزه راه های روستایی و عشایری و حتی مسیرهای اصلی از جمله در جاده یاسوج-شیراز شد.

 

مناطق روستایی استان نیز از سیل در امان نبودند و دچار آسیب هی زیادی شدند که از جمله آن ها می توان به دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد اشاره کرد که حتی یکی از روستاهای آن به زیر آب رفت و تعداد زیادی از دام های ان ها از بین رفت.

 

پس از وقوع سیل در استان امدادرسانی به مناطق سیل زده آغاز شد و مسئولان استانی با بازدید از مناطق مختلف در جریان مشکلات و خسارات و همچنین امدادرسانی قرار می گرفتند.



یکی از اهالی دهستان زیلایی به ارسال مطلبی به این پایگاه خبری نوشت: در حالی که چند روز از خرابی های منازل مسکونی و زمین های زراعی و کشاورزی ناشی از وقوع سیل در منطقه زیلایی میگذرد، اما نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نه تنها به این منطقه سفری نداشته تا از نزدیک با مشکلات کشاورزان و مردم منطقه آگاه شود بلکه حتی کوچکترین اشاره ای به این اتفاقات نداشته و چه بسا نیز اطلاعی از حال و روز مردمی که به عنوان نماینده آنها به مجلس شورای اسلامی راه یافته، ندارد.

مردم آسیب دیده که منازل مسکونی آنها به کلی ویران شد و نیز مردم بسیاری که زمین های کشاورزی خود را از دست دادند چشم امید به مسئولانی دوخته اند که راه زیلایی را فقط به وقت انتخابات و جمع آوری آراء ، می پیمایند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند

طلبه‌ها و اساتید مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) به همراه بسیجیان شهر خضری دشت بیاض به کمک مردم دهستان کرغند شتافتند.

این تیم برای لایروبی منازل و کوچه‌ها به دهستان کرغند اعزام شدند. 

سیل در دو روز گذشته دهستان کرغند و برخی روستا‌های خراسان جنوبی را در نوردید و خساراتی به بار آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • دیابت نوع یک و دو چه تفاوتی با هم دارند؟
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • حضور طلبه ها در منطقه سیل زده کرغند
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج