Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:45:47 GMT

یک جلسه تا افتتاح 75 هزار نفری نقش‌جهان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۵۰۰۹

یک جلسه تا افتتاح 75 هزار نفری نقش‌جهان

فردا جلسه ای مهم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود تا در مورد افتتاح طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تصمیم گیری شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی روز گذشته برابر نساجی مازندران بلافاصله به اصفهان بازگشته و بازیکنان این تیم پس از تمرین ریکاوری که امروز انجام می دهند، روز دوشنبه را استراحت خواهند کرد تا از روز سه شنبه برای دیدار روز جمعه 23 فروردین ماه در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال تمرینات خود را از سر بگیرند؛ دیداری که نتیجه آن هم برای دو تیم و هم سایر مدعیان قهرمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان که در مهرماه سال 1395 تاسیس شد، هنوز با نقص هایی مواجه است که می توان به عدم استفاده از طبقه دوم، نصب ژانراتور، در دسترس نبودن تمام مسیرهای ارتباطی و همینطور نصب چادرها که 10 قاچ آن انجام شده، اشاره کرد.

 

البته طبق تعهداتی که قبلا از سوی مسئولین مربوط داده شده بود، قرار بر این بود که ورزشگاه نقش جهان خیلی زودتر از این ها به بهره برداری کامل برسد ولی هنوز این مهم محقق نشده؛ در آخرین مصاحبه های انجام شده، تمام مسئولین پای کار آمدند و مشکل پارکینگ های ورزشگاه پیش از دیدار برابر پرسپولیس تا حدودی حل شد ولی حالا ورزشگاه اختصاصی باشگاه سپاهان باید برای یک دیدار حساس دیگر آماده شود؛ دیداری که احتمال پر شدن ظرفیت کامل ورزشگاه در آن وجود دارد.

 

طبق قول های مسئولین، طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان باید تا پیش از دربی اصفهان به بهره برداری می رسید و به نظر می رسد که از نظر سخت افزاری هم این اتفاق رخ داده و  مقاوم سازی های لازم انجام شده؛ احمد کریمیان ناظر ورزشگاه نقش جهان در گفتگو با "ورزش سه" از آمادگی کامل ورزشگاه گفت و اینکه برای بازگشایی طبقه دوم تنها به اقدامات پاکسازی نیاز است.

 

با این حال هنوز نگرانی هایی در میان مسئولان استانی وجود دارد و به همین جهت روز آینده با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، داداستانی، شورای تامین، باشگاه فولادمبارکه سپاهان، شرکت توسعه و تجهیر اماکن ورزشی و سایر ارگان های زی ربط جلسه ای برگزار می شود تا تصمیم نهایی در خصوص رونمایی از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اتخاذ می شود؛ تصمیمی که می تواند رای به استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان بدهد که نزدیک به سه سال از افتتاح آن سپری شده، اما هنوز تماشاگری از نزدیک صندلی های آن را ندیده !

ورزشگاه نقش جهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس صبح امروز برخی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه شتافتند.

وی ادامه داد: این حادثه در طبقه همکف یک ساختمان ۲ طبقه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع رخ داد که آسیب جانی نداشت و خسارات فراوانی به بار آورد.

سمیعی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ضمن مهار آتش سوزی از سرایت آتش به واحدهای اطراف جلوگیری شد.

وی گفت : کارشناسان آتش نشانی در حال علت یابی حادثه و برآورد میزان خسارت وارده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان