Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:41:47 GMT

‌علی‌رضا رضایی ملتمس دعا

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۵۱۷۸

‌علی‌رضا رضایی ملتمس دعا

خبر بیماری یکی از فوتبالیست‌های سابق شیرازی، در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری از ورزش دوستان را مکدر کرد؛ علی‌رضا رضایی، فوتبالیست سابق فجر و استقلال اهواز این روزها با بیماری مبارزه می‌کند و ملتمس دعاست.

به گزارش ایسنا، نام برادران رضایی برای تمام فوتبال‌دوستان ایرانی آشناست؛ علی‌رضا رضایی و غلامرضا رضایی از بردران فوتبالی ایران هستند که ثابت کردند فوتبال هم مانند بسیاری از قابلیت‌ها می‌تواند ارثی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام برادران فنونی‌زاده، نویدکیا، مهدوی کیا، بیانی، خطیبی، مجیدی، بختیاری زاده، انصاری فرد، غفوری‌های اصل، شیری و ... در لیست برادران فوتبالی ایران دیده می‌شود.

غلام ‌ رضا رضایی، برادر کوچکتر، توانست تا تیم ملی بزرگسال پیشروی کند و از برادر معروف‌تر شود؛ اما علی‌رضا مدتی است با بیماری دست به گریبان شده و خبرها از به کما رفتنش حکایت دارد.

علی‌رضا رضایی با حضور در استقلال اهواز به اردوی تیم ملی هم دعوت شد و بعدها به فجر شهید سپاسی پیوست و در پست مهاجم به لحاظ برخورداری از سرعتی خوب، بازی‌های تاثیرگذاری انجام داد.

به گزارش ایسنا، رضایی که از بیماری کلیوی رنج می‌برد، به تازی دچار سکته مغزی شده و به لحاظ جسمانی شرایط دشواری را طی می‌کند.

این فوتبالیست با اخلاق، بعد از پایان دوره بازیگری، دوران مربیگری خود را با تاسیس یک مدرسه فوتبال و قرار گرفتن در کنار تیم‌های پایه فجر آغاز کرد.

فوتبالدوستان شیرازی و همبازی‌های علیرضا، از او به عنوان یک بازیکن اخلاق مدار یاد می‌کنند و در یادآوری خاطراتشان، سرعت مثال زدنی‌اش در فوتبال را به خاطر می‌آورند.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته، بسیاری از همبازی‌های علیرضا رضایی و مسئولان ورزش نظیر محسن سالاری؛ معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس، به عیادت این فوتبالیست بزرگ ایران رفته و در جریان معالجات او قرار گرفته‌اند.

فضای شبکه‌های اجتماعی مرتبط با ورزشکاران و ورزشدوستان فارس و شیراز در این ایام مملو از دعاهای دوستان و همبازی‌ها و ... علیرضا، برای سلامتی این فوتبالیست خوب است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا رضایی منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین جشنواره ورزش های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه های هدف را به دنبال داشت.

این مسوول ادامه داد: فعالیت های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماریهای ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

وی اظهار داشت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس(آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • این ۴ عادت به تدریج جان شما را می‌گیرد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید