Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:08:29 GMT

ساعت قطار های رشت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۵۲۴۰

ساعت قطار های رشت تغییر کرد

علی خدایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تردد روزانه قطار رشت- تهران اظهار داشت: از امروز ساعت قطار رشت – تهران به ساعت پنج و 40 دقیقه و تهران به سمت رشت به 14 و 10 دقیقه تغییر کرده است.
وی اظهار کرد: همچنین تا پایان فروردین ماه؛ قطار رشت روزهای 22 و 28 فروردین ماه ساعت 18 به سمت مشهد حرکت می کند و روزهای 21 و 27 ماه جاری، ساعت 20 و 45 دقیقه از مشهد به سمت رشت حرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به قیمت بلیت مسیرهای رشت- تهران و رشت- مشهد نیز اشاره و بیان کرد: در حال حاضر قیمت بلیت مسیر رشت- تهران 41 هزار و 250 تومان و قیمت بلیت مسیر رشت- مشهد 168 هزار و 800 تومان تعیین شده است.
خدایی بیان کرد: متقاضیان می توانند از طریق آژانس های مسافرتی کشور به صورت اینترنتی و یا حضوری بلیت خود را تهیه کنند.
به گزارش ایرنا، راه آهن قزوین - رشت به صورت یک خطه، از ایستگاه سیاه چشمه در شمال غرب قزوین و قبل از شهر تاکستان از خط آهن اصلی تهران - تبریز منشعب شده و با گذر از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان، منجیل، رودبار، رستم آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می رسد.
راه آهن قزوین - رشت 53 دستگاه تونل به طول 22 کیلومتر دارد؛ همچنین بزرگترین پل راه آهن کشور به طول یک هزار و 430 متر روی سد منجیل ساخته و برای احداث این خط ریلی حدود 9 کیلومتر پل بزرگ و 22 میلیون متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی شده است.
نیمه اسفندماه امسال راه آهن قزوین - رشت با حضور رئیس جمهوری و هیأت های خارجی به طور رسمی افتتاح شد .
7296 / 6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راه آهن مشهد ساعت رشت قطار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت