Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: اهالی روستاهای سیل زده تا زمان آرام و عادی شدن شرایط جوی در محل اسکان های خود باشند و به روستاها باز نگردند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمد حیدری در گفت گو با خبرنگار تسنیم در دزفول، اظهار داشت:  تا زمانی که شرایط و وضعیت استان خوزستان اضطراری است تمام کمپ‌های امدادرسانی استقرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقاضا دارم از اهالی روستاهایی که تخلیه کرده‌اند به روستاها خود باز نگردند و تا عادی و آرام  شدن وضعیت در محل اسکان خود بمانند، گفت: بعد از عادی شدن شرایط جوی برای بازگشت  مردم روستاهای سیل زده تمام امکانات مهیا خواهد شد.

حیدری گفت: طی تماسی که اهالی  روستای زاویه ساعت 7صبح  با من گرفتند متوجه شدم که سیل بندها این نقطه  شکسته‌اند که در این باره بلافاصله به مسئولان ذیربط تماس گرفته و خود را به این محل رساندم.

خوزستان| تصاویر هوایی از سیلاب و طغیان رودخانه دز در شهرستان دزفولخوزستان| 13پرواز هوایی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده دزفول انجام شدخوزستان|تداوم امداد رسانی هوایی به روستاهای سیل زده دزفول+تصاویر

وی با اشاره به شکستگی 100متر از سیل بندها گفت: با تلاش‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی تاکنون 70درصد از شکستگی ترمیم شده که 30درصد دیگر در حال انجام است.

حیدری با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی ما فقدان مصالح مقاوم برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب است، ادامه داد: دیگر دلیل اساسی  شکستگی و فرسایش استمرار شدت آب در طی 20 روز گذشته بوده که بیش از 3هزار 700مترمکعب بر ثانیه خروجی داشتیم به خاطر همین فرسایش فوق العاده زیادی  رودخانه و سیل بندها متحمل شده‌اند.

وی با بیان اینکه احتمال شکستگی سیل بندها در دیگر نقاط  وجود دارد، گفت: با توجه به قدرت و حجم بالای آب هرمقدار ترمیم و استحکام بندی که می‌کنیم باز هم  باعث شکستگی می‌شود بنابراین این احتمال وجود دارد سیل بندها در نقاط دیگر هم شکسته شوند.

وی با اشاره به شکستگی و ترمیم مداوم سیل بندها گفت:  این نگرانی و دغدغه  همواره وجود دارد که سبب فرسایشی شدن انگیزه، پشتکار، اراده و خستگی عوامل اجرایی و نیروهای مردمی  این روستاها خواهد شد بنابراین در این باره تقاضا دارم جوانان دزفول، نیروهای بسیجی در این منطقه حضور پیدا کنند تا بتوانیم  به طور کامل سیل بندها را محکم کنیم.

حیدری با تقدیر تلاش مردم و جوانان اهالی روستاهای زاویه گفت: صمیمانه از مردم و جوانان روستاهای زاویه که همت و تلاش به خرج می‌دهند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام

دریافت 84 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هرمزگانی‌های دلداده در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت با حضور در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه‌السلام خدمت خالصانه کرده و بزم نوکری این آستان مقدسه شرکت کردند.

کد خبر 6096480

دیگر خبرها

  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • بهسازی نهرهای کشاورزی روستای آق قلعه به همت اهالی
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • اطلاعیه احتمال قطعی یا افت فشار آب در برخی از مناطق ارومیه
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • آمار خسارت آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت