Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدی فرمانده پلیس راه سیرجان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرو در محور‌های سیرجان ثبت شد که در مقایسه با نوروز سال ۱۳۹۷، افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ پیام محمدی افزود: مامورین پلیس راه سیرجان که ۲ هزار و ۱۵۰ کیلومتر جاده را تحت نظارت دارند برای کنترل رفتار‌های پرخطر رانندگان، طی این مدت ۶ هزار و ۹۰۰ راننده متخلف را اعمال قانون و ۳۲ خودرو را که رانندگانشان تخلفات حادثه ساز داشتند توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمدی از ۱۴۰ مورد نقص فنی محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی سیرجان هم خبرداد و گفت: نداشتن شانه راه و همچنین شیب غیر استاندارد محور از موارد نقص فنی است که به مسئولین ذیربط برای اصلاح اظلاع داده شده است و امیدواریم هرچه سریع‌تر برای رفع این نواقص اقدام شود.

از سیرجان ۴ محور ترانزیتی به هرمزگان، فارس، کرمان و شهربابک (تهران) عبور میکند و در اوج ترافیک نوروزی امسال، هر ثانیه یک تردد در جاده‌های سیرجان ثبت شد.

انتهای پیام/س

کنترل رفتار‌های پرخطر رانندگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد