Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایمان عالمی، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است اگر شاگردان شفر با شجاعت بالا به مصاف الهلال بروند شانس دارند این تیم را شکست دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایمان عالمی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در آستانه دیدار با الهلال عربستان گفت: بعد از دربی تیم باید نظم تیمی و هارمونی خود را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دربی بازی را خوب شروع کردیم و بازی در اختیار ما بود، اما با یک اشتباه در یارگیری و خطای پشت ۱۸ قدم گل خوردیم و بازی از دست رفت. تیم احساسی بازی کرد و به عنوان یک مربی انتظار داشتیم که استقلال احساسی بازی نکند. در دو بازی گذشته این اتفاق رخ نداد و بازیکنان هر کدام شرایطی را دنبال می‌کنند که به سود تیم نیست.

وی ادامه داد: این‌ها گذشته است و به بازی الهلال رسیده‌ایم. ما برابر الهلال سابقه کسب برد داریم، اما امسال آنها تیم بسیار خوبی هستند و اگر با شجاعت کامل بازی کنیم، می‌توانیم موفق باشیم تا به تورنمنت برگردیم.

بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال استقلال در بخش بعدی صحبت‌های خود تصریح کرد: شرایط روحی و روانی بازیکنان همه چیز را عوض و می‌تواند استقلال را برنده کند. شفر و همکاران باید به دنبال ترمیم شرایط روحی و روانی باشند. استقلال نفرات خوب و کادرفنی مناسبی دارد. البته در همه تیم‌ها کمبود‌هایی وجود دارد، اما به نظرم استقلال از نظر تاکتیکی بازی‌های خوبی انجام داده و می‌تواند برابر الهلال نتیجه بگیرد.

عالمی با اشاره به اهمیت بازگشت هارمونی و آرامش به تیم اظهار کرد: کلید برد، بازگشت هارمونی و آرامش به تیم است و استقلال با این حالت می‌تواند خطر آفرین باشد. تیم در دو بازی اخیر آن هارمونی همیشگی را نداشت و البته حضور چند بازیکن مصدوم نیز تاثیر گذار بوده و شاهد تغییراتی اجباری هستیم. انتظار از شفر این است که بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشند و مطمئنا با این اتفاقات تیم نتیجه خواهد گرفت.

عالمی در پایان صحبت‌های خود اظهار داشت: ۶ بازی در لیگ برتر باقی مانده و مهم است که امتیازات را به بهترین شکل جمع کنیم تا رتبه مناسبی در پایان فصل داشته باشیم که این موضوع می‌تواند بر سرنوشت تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز اثر گذار باشد. تا آخرین روز نباید از رقابت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نا امید شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایمان عالمی لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند

در یک مورد عجیب، شاگردان ساکت الهامی، قهرمان و تیم‌های سقوط کننده لیگ را مشخص می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان الهامی در شرایطی این هفته به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که باید ۱۵ روز دیگر در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف دیگر مدعی قهرمانی یعنی استقلال بروند و بدین ترتیب ببرهای مازندران نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بیست و سوم دارد.

از طرفی نساجی در هفته بیست و هفتم و همچنین هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف دو تیم استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برود. این دو تیم نیز به همراه نساجی در انتهای جدول قرار دارند و در تلاش هستند تا در لیگ برتر باقی بمانند. بدین ترتیب آنها در ۵ بازی پایانی خود در مسابقات لیگ دو دیدار ۶ امتیازی با حریفان مستقیم خود دارند تا الهامی و شاگردانش علاوه بر تاثیرگذاری بر روی معرفی تیم قهرمان لیگ روی تیم‌های سقوط کننده نیز اثر گذار باشد. 

 

 

دیگر خبرها

  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!