Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@11:35:51 GMT

هیچکس در تمرینات از گواردیولا در امان نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۶۱۰۳

هیچکس در تمرینات از گواردیولا در امان نیست

جرارد دلوفئو، بازیکن سابق بارسلونا که در مقطعی زیر نظر پپ گواردیولا کار کرده، او را یک نابغه می داند.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد دلوفئو محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است. او پس از راه یافتن به تیم اول، خوش شانس نبود و پس از چند دوره حضور قرضی در اورتون و سویا در نهایت به صورت قطعی راهی اورتون شد و اکنون نیز بازیکن واتفورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او سابقه کار زیر نظر پپ گواردیولا را دارد و به این مساله افتخار می کند. دلوفئو در مورد سرمربی فعلی سیتی به شبکه اینترنتی "Dazn" گفت:« گواردیولا یک نابغه است و دستاوردهای او ثابت کننده این ادعا هستند. او در هر تیمی که بوده موفق به کسب عناوین قهرمانی شده و سبک بازی آن تیم ها را نیز متحول کرده است.

راز موفقیت او در جدیت و ممارستی است که هیچکس آن را نمی بیند، جز کسانی که در تمرینات هر روز با او هستند. در تمرین هیچ بازیکنی از دست گواردیولا در امان نیست و توقف ناپذیر کار می کند. موفقیت های او شانسی و بر حسب اتفاق نیستند و ریشه در تمرین و تمرین و تمرین دارد.»

 

بارسا:« بارسلونا برای من اتفاقی مربوط به گذشته است و من در زمان حال زندگی می کنم هرچند همیشه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. معتقدم برابر یونایتد آنها شانس بسیار بالایی برای صعود دارند.»

 

تیم ملی اسپانیا:« برای من بازی برای تیم ملی اسپانیا یک افتخار است. پیراهن لاروخا را قبلا به تن کرده ام و خاطرات خوبی نیز دارم. بسیار دوست دارم باز هم به تیم ملی برگردم و سخت برای رسیدن به این مهم، تلاش می کنم.»

 

بارسلونا منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی) دلوفئو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی دلوفئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا

باواریایی ها امیدوار هستند بار دیگر شاهد حضور پپ گواردیولا روی نیمکت خود باشند.

طرفداری | حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2025 در آلیانتس آرنا، رویایی است که بایرن مونیخ می خواهد با پپ گواردیولا به آن برسد.

به گزارش کیکر، جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن یک سرمربی مناسب بیش از انتظار طول کشیده اما آن ها یک رویای دور از ذهن نیز در سر دارند. بایرن مونیخ رویای بازگشت پپ گواردیولا به آلیانتس آرنا را در سر دارد. قرارداد سرمربی اسپانیایی با منچسترسیتی در تابستان 2025 به پایان می رسد و شواهدی مبنی بر ادامه حضور او در جمع سیتیزن ها وجود ندارد. پپ گواردیولا هنوز خانه ای در مونیخ دارد و گاهی به این شهر سفر می کند. همچنین گواردیولا یک کار نیمه تمام در بایرن مونیخ دارد. این سرمربی در طول سه سال حضور خود در بایرن مونیخ موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشد. برای این اتحاد دوباره، شاید بایرن مونیخ توماس توخل را قانع کند تا یک فصل دیگر در مونیخ بماند یا یک سرمربی موقت برای یک سال به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید