Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام تبریک حجت الاسلام حسن روحانی به حجت الاسلام احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مروی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به "تولیت آستان قدس رضوی"را که نشان از صدق و تعهد،امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.

امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

توفیق روزافزونتان را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس جمهور تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد