Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سرهنگ پاسدار  حسن پورقربان فرمانده سپاه بهشهر، اظهار داشت: بکارگیری شناور سه تکه سیار متعلق به فرماندهی قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور جهت تسهیل در عبور و مرور اهالی و ساکنان ۶۰ روستای منطقه هزار جریب بهشهر بکارگیری شده است.

وی افزود: برابر اعلام دغدغه‌های مردم منطقه هزار جریب شهرستان بهشهر و روستا‌های بالای سد گلورد در بیان مشکلات ناشی از مشکلات و سختی‌های تردد جاده مواصلاتی روستای رودبار به روستای غریب محله و زیر آب رفتن راه ارتباطی دوطرفه فیمابین، اقدامات اولیه برای بازگشاییی محور‌های هزار جریب بهشهر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورقربان گفت: به اتقاق سردار شالیکار فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور در سه روز گذشته، شناور سه تکه متحرک جهت جابجایی اهالی منطقه و خوردو‌های سبک تا رفع دائمی مشکلات و پایین آمدن سطح آب سد در اختیار اهالی خونگرم و باصفای آن منطقه قرار گرفت.

سیلاب ۲۷ اسفند ۹۷ و تداوم آن تا نیمه نخست فروردین ۹۸ سبب بروز خسارات به بخش‌های کشاورزی، زیربنایی، ابنیه فنی و تاسیسات شهری و روستایی مناطق شرقی و مرکزی مازندران شده است.

انتهای پیام/پ

امداد رسانی به مناطق سیل زده مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر

روستای دره تفی در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. این روستای زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های گردشگری کردستان محسوب می شود و به روستای لک لک‌ها شهرت دارد.

لک لک‌های مهاجر در مسیر کوچ خود به مناطق گرمسیر در عربستان و جده در این روستا اتراق می کنند و اهالی این روستا همه ساله میزبان تعداد زیادی لک‌لک می شوند. اهالی این روستا آنها را حاجی لک لک یا حاجی لق لق می نامند.

در این روستا طبیعت دوستان و محیط زیست بالغ بر ۸۰۰ لانه برای لک لک‌ها ساخته اند و از این حیوانات زیبا و دیدنی تا اواخر مرداد ماه پذیرایی می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویری این مناظر زیبا را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - کردستان

بیشتر بخوانید:

تصاویری از لک لک‌های مهاجر در دل طبیعت مریوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • سیلاب مهمان ناخوانده اهالی شهرک جوادیه شیراز شد
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد