Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@15:31:02 GMT

نقطه به روي آنتن مي رود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۶۵۶۰

نقطه به روي آنتن مي رود

خبرگزاري آريا - برنامه تلويزيوني«نقطه» با موضوع طراحي، از امشب به روي آنتن شبکه چهار سيما مي رود.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي شبکه چهار سيما، در اين برنامه سعي شده است به رشته هايي چون طراحي گرافيک، طراحي صنعتي، طراحي محصول، طراحي شهري، طراحي داخلي ، معماري و... پرداخته شود.
طراحي به مثابه شيوه اي از تفکر که فرآيند و سازوکارهاي مختص به خود را دارد و در حيطه هاي مختلف مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هرقسمت از برنامه «نقطه» به يکي از شاخه هاي طراحي پرداخته و گفتگوهايي با طراحان و صاحب نظران آن حوزه انجام مي شود.
طراحان در اين برنامه از رويارويي خود با مسائل مختلف و نحوه راه حل يابي خلاق مي گويند و تجربه هاي خود را به اشتراک مي گذارند.مسعود نجابتي، صداقت جباري، احمد عابديني، محمدرضا دوست محمدي، محمدرضا نيک بخت، مجيد زارع، کورش پارسا نژاد و ... از جمله اساتيد دانشگاه و طراحان صنعتي و گرافيکي هستند که در اين برنامه با آنها گفتگو شده است.
در بخش ابتدايي برنامه «نقطه» مخاطبان با موضوع برنامه آشنا مي شوند، در بخش «بيان تجربه» يک طراح و يا گرافيست ازتجربه هاي خود در زمينه طراحي مي گويد و در بخش گفتگو که اجراي آن را مسيحا ربيعي برعهده دارد با مهمان برنامه گفتگو مي کند.
«نقطه» شروعي است براي گفتگوهاي طراحانه، اين برنامه با طراحي و اجراي مسيحا ربيعي از امشب 17 فروردين ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 از شبکه 4 سيما پخش مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»