Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@12:47:27 GMT

آب پلدختر ساعاتی پیش وصل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۷۵۹۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان در این باره گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلاب لرستان پس از گذشت یک‌هفته علی‌رغم همه چالش‌ها و نبود راه‌های دسترسی به محل شکستگی خط انتقال آب در پلدختر که حتی مجبور شدیم از هلی‌کوپتر ارتش برای انتقال وسایل و لوله‌ها استفاده کنیم آب این شهرستان وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید رضا کرموند افزود: مردم پلدختر ساعات اولیه فقط از آب شرب برای مصارف ضروری استفاده کنند تا شبکه در حالت تعادل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در چند روز گذشته به‌دلیل قطع شدن آب به‌دلیل سیل در غرب شهرستان پلدختر فردی به‌نام احمدخان جودکی آب چاهی را که در حیاط منزلش چهل‌سال سرپوشیده و بلااستفاده بود با استفاده از موتور برق و لوله‌کشی در اختیار همشهریانش قرار داد. هنوز هستند مردانی از جنس گذشت و هم‌نوع‌دوستی.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه