Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@21:24:09 GMT

آسفالت و لکه گيري معابر تالش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۷۶۲۰

آسفالت و لکه گيري معابر تالش آغاز شد

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - شهردار تالش از آغاز عمليات آسفالت و لکه گيري خيابان ها و معابر اين شهر و نظارت کارشناسان امر، به اعمال استانداردهاي لازم خبر داد.

شهرام غني زاده عصر شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: ظرف روز گذشته و امروز با فعاليت واحد عمران و خدمات شهري شهرداري، 6 معبر اصلي در شهر تالش به منظور زيباسازي محيط و سهولت تردد مردم و وسايل نقليه، لکه گيري و آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: آسفالت 43 خيابان و کوچه در شهر تالش براي سال جاري هدف گذاري و بودجه لازم پيش بيني شده است و شوراي اسلامي شهر و مسئولان شهرستان براي تامين قير مورد نياز اين کار، تلاش مي کنند.
وي ادامه داد: بر اساس توافق شهرداري تالش با اداره کل راه و شهرسازي گيلان، عمليات آسفالت محدوده ميدان امام علي (ع) تا ميدان وحدت در مسير کمربندي جمهوري اسلامي، تا پايان خرداد ماه آغاز خواهد شد.
غني زاده داشتن خيابان هاي آسفالت و تميز را حق شهروندان تالش دانست و از بهره گيري همه ظرفيت ها و امکانات موجود شهرداري براي بهسازي و زيباسازي شهر خبر داد.
شهر تالش (هشتپر) بيش از 54 هزار نفر جمعيت دارد.
شهرستان گردشگرپذير تالش با 200 هزار نفر جمعيت در بخش هاي مرکزي، اسالم، حويق و کرگانرود در 110 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان واقع شده است.
7106 / 7124 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی منطقه سه در حال اجرا است.

 اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز