Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:09:04 GMT

راه اندازی خانه های محله در سطح شهر اراک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۷۶۲۷

راه اندازی خانه های محله در سطح شهر اراک

شفیعی از راه اندازی خانه های محله در سطح اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد کریم شفیعی، امروز شنبه (17 فروردین در بازدید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و دیدار با رییس و نیروهای این سازمان، از تلاش ایشان به جهت اقدامات صورت گرفته در ایستگاه های استقبال از مسافرین نوروزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی، تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار اراک با اشاره به فعالیت های این سازمان در فرهنگ سازی و فعالیت های آموزشی و ورزشی افزود: این فعالیت ها سبب ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین پویایی و فعالی افراد جامعه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه خانه های محله در سطح شهر اراک راه اندازی و فعال می شوند، افزود: فعال سازی خانه های محله در سطح شهر اراک، سبب مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در فعالیت های مدیریت شهری می شود.

 

در ادامه این دیدار، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک نیز به ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در این سازمان پرداخت و گفت: برنامه های ما با استقبال گسترده مسافران نوروزی و اقشار مختلف مردم کلانشهر اراک روبرو بود.

 

حمید کربلایی حسنی افزود: استقبال از مسافران نوروزی و اهدا هدایا فرهنگی، آموزشی و ورزشی به انان، برگزاری جشن نوروز با حضور هنرمندان برجسته استانی و کشوری، برگزاری جشنواره تزئیسن سفره های 7 سین، پخش کتاب های آموزش شهروندی و برگزاری مسابقه کتابخوانی و مسابقات ورزشی در ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی تور اراک گردی ویژه میهمانان کلانشهر اراک در ایام نوروز و اجرای طرح جمع آوری سبزه  سفره های هفت سین از جمله برنامه های این ساز مان در طول ایام نوروز بوده است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان خوزستان سیل زدگان بارندگی و سیلاب اصفهان کمک به سیل زدگان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل شهردار اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه

هادی خورشاهیان، نویسنده و شاعر کودک و نوجوان به بهانه برگزاری رویداد بزرگ نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ که بار دیگر علاقه‌مندان به کتاب را راهیِ مصلای امام خمینی (ره) می‌کند، سه رمان نوجوان «مأموریت فلامینگوها»، «همه سیب‌ها زمین را دوست دارند» و «چشم‌های فسفری» را برای خرید از نمایشگاه به نوجوانان پیشنهاد کرد.

«مأموریت فلامینگوها»

این کتاب به قلم طاهره مشایخ از سوی انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شده است. داستان این رمان نوجوان در زیست‌بوم شمالی کشور رقم می‌خورد و با محوریت چند نوجوان است که قرار است یک کار بزرگ بکنند. داستان دسته‌ای از فلامینگوها را روایت می‌کند که می‌خواهند به خاطر یونس، خودشان را به رشت برسانند؛ آن هم درست زمانی که ویروس کرونا تازه وارد ایران شده و همه‌جا قرنطینه اعلام شده است. فلامینگوها کنار دریا جلسه می‌گذارند و یونس و امیر برای این مأموریت انتخاب می‌شوند. ضمنِ حوادث و ماجراهای داستان در دنیای پر از هیجان نوجوانی، نویسنده به معرفی و بیان قهرمانی‌های میرزا کوچک‌خان، بزرگ‌ترین شخصیت مبارز گیلانی نیز می‌پردازد.

«همه سیب‌ها زمین را دوست دارند»

این کتاب، رمان نوجوانی به قلم آویسا شرفی است که زیر نظر شورای طنز انتشارات مهتاب (واحد کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) تهیه و تولید شده است. داستان این اثر با این خبر شروع می‌شود که چند معلم غیبت داشته و به مدرسه نیامده‌اند و کسی نمی‌داند چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است.

«چشم‌های فسفری»

این اثر را مهین‌دخت حسنی‌زاده نوشته و انتشارات قدیانی منتشر کرده است. در معرفی این اثر آمده است: خانه‌خرابه سال‌هاست جزء اصلی محله است. موقع آدرس‌دادن می‌گویند، «همان کوچه‌ای که آخرش می‌رسد به خانه‌خرابه» ولی هیچ‌کس نمی‌داند این خانه کی ساخته شده و صاحب اصلی‌اش کیست…. نادر بعد از اینکه پدرش را در درگیری با پلیس از دست می‌دهد همراه مادر و خواهر کوچکش به محله‌ای جدید نقل مکان می‌کنند؛ جایی که به قول مادر نادر به حد کافی از محله قبلی فاصله دارد و بچه‌هایش می‌توانند به دور از بدنامی پدر زندگی کنند.

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.‌

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت