Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عادل ساری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعد از تشکیل ستاد بحران در سطح ناحیه در نقاط مورد نیاز سیل بندها را ترمیم کردیم.

وی افزود: در برخی مناطق با توجه به ساخت و ساز بی رویه به ویژه در سطح زرگان اصلاً سیل بندی وجود نداشت، بنابراین در برخی نقاط نسبت به ساخت سیل بند با استفاده از توان گروه‌های جهادی اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: یک آسیب بزرگ متوجه مردم بود ولی خود مردم هم پای کار آمده و رضایت خوبی از نیروهای بسیجی و جهادی دارند.

سرهنگ ساری عنوان کرد: بعد از ساخت سیل بند در حال حاضر در انتظار برای استقبال از مردم سیل زده دشت آزادگان هستیم؛ در نقاط دارای اولویت و ظرفیت‌های ورزشی از جمله سوله‌های در اختیار بسیج برای اسکان مردم استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به تأمین ۵۰۰ پرس غذا فقط در یکی از مساجد اهواز ادامه داد: با دیگر مساجد اهواز صحبت شد و هیئت امنا و بسیجیان فعال آنها تأمین وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را متقبل شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز با اشاره به اعلام آمادگی هیئت امنا، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج برای خدمات رسانی به مردم سیل زده بیان کرد: تاکنون تهیه پتو، برپایی چادر و پیش بینی لازم برای استفاده از ظرفیت‌های مساجد انجام شده است.

سرهنگ ساری در پایان تأکید کرد: به مردم سیل زده این اطمینان را می‌دهیم که مردم اهواز مهمان نواز هستند و با آغوش گرم از آنها پذیرایی می‌کنند.

کد خبر 4583198

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اهواز دشت آزادگان اسکان اضطراری سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری