Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال بارسلونا با یک برتری دیرهنگام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های لالیگا نزدیک و نزدیک‌تر شد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی بزرگ هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برتری دیرهنگام 2 بر صفر تیم فوتبال بارسلونا در خانه‌اش مقابل اتلتیکومادرید به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدال بین تیم‌های اول  و دوم جدول در ورزشگاه نوکمپ، پس از اخراج کاستا از اتلتیکومادرید در دقیقه 28، دو تیم تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل پیش می‌رفتند که بارسا مانند چند هفته اخیر ورق را برگرداند  و با دو گل سوارس در دقیقه  85 و مسی در دقیقه 86 به گل و پیروزی 2 بر صفر رسید.

به این ترتیب اختلاف آبی‌واناری‌ها با رقیب‌شان به 11 امتیاز افزایش یافت و آنها در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار گرفتند.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند

براوو در ۴۱ سالگی هم‌چنان تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، کلودیو براوو در پایان فصل جاری و همزمان با اتمام قراردادش با رئال بتیس، از این باشگاه جدا می‌شود. براوو که سابقه بازی برای بارسلونا، منچسترسیتی و رئال سوسیداد را نیز در کارنامه دارد، در تابستان ۲۰۲۰ با انتقالی آزاد راهی رئال بتیس شد و توانست با این تیم به قهرمانی جام حذفی اسپانیا در سال ۲۰۲۲ دست پیدا کند.

بر اساس خبرها، براووی ۴۱ ساله هم‌چنان تصمیمی برای بازگشت به فوتبال شیلی ندارد و می‌خواهد تا حد ممکن در سطوح بالاتر فوتبال دنیا به بازی ادامه دهد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • کارخانه سرمربی‌سازی پپ گواردیولای بزرگ!
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان