Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@21:04:06 GMT

شمارش معکوس برای شفر آغاز شده؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۹۲۹۵

شمارش معکوس برای شفر آغاز شده؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: دعواهای در رختکن بین داخلی ها و خارجی های تیم، بحران هایی که بر سر دخالت های بازیکنان ایجاد شده بود و بهانه هایی که این مربی آلمانی مدام از آماده نبودن زمین تمرین یا کل کارهایی که معاون اجرایی باشگاه انجام داده می گیرد، استقلال را به سمت پرتگاه برده است. بازی بزرگ با الهلال و ناکامی مطلق آبی ها در دو بازی قبلی، درحالی که حتی علیرضا منصوریان مربی پیشین این تیم در ذوب آهن اصفهان خیلی بهتر از او در استقلال گرانقیمت، در آسیا نتیجه گرفته است، دردسرهای مرد آلمانی را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاتی چون استیصال باشگاه حتی در کنترل بچه ای چون مهدی قائدیو دیگرانی که در رختکن دعوا راه انداخته بودند و انتقادهایی که به کادر خانوادگی این مربی نسبتا محبوب و موفق و البته گرانقیمت و پر هزینه گرفته شده است، شرایط را به سمتی می برد که توالی ناکامی ها شاید این فصل را آخرین سال حضور شفر در ایران کند.شفر که سودای مربیگری در تیم ملی ایران بعد از کی روش را هم شاید داشت اما حالا چرخ روزگار چندان بر وفق مرادش نمی چرخد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!

پاری سن ژرمن هرچه زد به در بسته خورد تا این دورتموند باشد که جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب می‌کند

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

پاری سن ژرمن (0) 0-1 (2) دورتموند؛ موج زرد و مشکی آماده تسخیر اروپا

بر اساس داده‌های آماری، پاری سن ژرمن امشب ۳۰ شوت به سمت دروازه دورتموند شلیک کرد که هیچ یک از آن‌ها وارد دروازه نشدند. با وجود برخورد ۴ تا از این شوت‌ها به تیرک دروازه کوبل، مابقی یا در چارچوب نبودند و یا با بی‌دقتی مهاجمان پی اس جی از دست رفتند. 

به گزارش اوپتا، پاری سن ژرمن اولین تیم حاضر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا است که از ابتدای فصل ۲۰۰۳/۰۴ تا به این لحظه، در یک بازی 30 شوت به سمت دروازه حریفش شلیک می‌کند اما موفق به گلزنی نمی‌شود!

آمار بازی پاری سن ژرمن و دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • دستگاه شمارش پول که می‌تواند اسکناس تقلبی را تشخیص دهد (فیلم)
  • انریکه: دورتموند خوش شانس بود که به فینال رسید
  • پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • امباپه در آخرین فصل پاریسی خود، طعم ناکامی در اروپا را چشید
  • معمای علیت معکوس/ اگر آینده بر گذشته تاثیر گذارد!
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم