Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-04@22:38:13 GMT

معرفی 212 صیاد غیرمجاز به مراجع قضایی مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۲۹۸۱۳

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی مازندران گفت:در سال گذشته 212 نفر از صیادان غیرمجاز پس از دستگیری جهت گذراندن مراحل قانونی مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند. به گزارش بلاغ، عباس پورعلی طی گفت و گویی اظهار کرد: جلوگیری از صید غیرمجاز ماهی در دریا یکی از ماموریت‌های اصلی یگان است و این یگان به عنوان پشتیبان فعالیت‌های صیادان شرکت‌های تعاونی‌های صیادی پره، درسال ۹۷ طی بیش از ۳۲۰ عملیات مشترک با نیروی انتظامی وسایر سازمان‌ها و بیش از ۴۵ هزار عملیات گشت دریایی و ساحلی، حدود ۱۲۰ دستگاه لاکش، بیش از ۱۴۰ فروند قایق، چهار (۴) دستگاه جی پی اس را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: درسال گذشته علاوه بر کشف بیش از ۱۴۰ هزار رشته دام ماهیان غضروفی و استخوانی غیرمجاز، ۲۱۲ نفر از صیادان غیرمجاز پس از دستگیری جهت گذراندن مراحل قانونی مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی مازندران ضمن تاکید بر جلوگیری از صید غیرمجاز در دریا گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه ماهی خاویاری مکشوفه حین عملیات و گشت در دریا مجددا به دریا رهاسازی شد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران گفت: در راستای حفظ حقوق بیت المال و انفال عمومی خصوصاً منابع طبیعی، با پیگیری‌های مستمر دادگستری حوزه قضایی و همکاری یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه شمالی، در راستای تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، ۳۳ هزار و ۶۷۵ متر مربع از اراضی ملی تصرف شده توسط متجاوزین خلع ید و به بیت المال بازگشت.

او با بیان اینکه طبیعت ارزشمند شمال کشور و مواهب خدادادی استان مازندران نیازمند توجه ویژه است، افزود: حفاظت از منابع طبیعی، انفال، اراضی دولتی و ملی، وظیفه‌ای شرعی و قانونی است و باید این ثروت خدادادی ارزشمند برای نسل‌های بعدی حفظ شود.

پوریانی گفت: برخورد دستگاه قضایی با متعرضین به منابع طبیعی و اراضی ملی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات
  • اقتصاد دریا در مازندران مورتوجه قرار نگرفته است
  • خلع ید بیش از ۳۳ هزار متر مربع از اراضی ملی سوادکوه شمالی
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد