Web Analytics Made Easy - Statcounter

ما ۷۰ هزار میلیارد تومان وام اشتغال داریم. به علاوه این که هر ماه یک و نیم میلیارد دلار وام اشتغال روستایی داده می‌شود.   گروه اقتصاد کلان بازارنیوز:چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و دولت های مستقر تاکنون نتوانسته اند اقتصاد ایران را در ریل رونق و ثبات اقتصادی پیش ببرند. در تمامی این دولت ها اقتصاددانان حضوری پررنگ داشتند اما چرا تغییرات جدی صورت نگرفته است؟ چرا اقتصاددانان همواره نسبت به امتناع سیاست مداران از توصیه ها و مشاوره های آنان شکوه می کنند؟ علیرضا عبدالله زاده دانش آموخته دانشگاه هاروارد در این گفتگوی تصویری با اقتصاد نگار به این سوالات پاسخ می دهد که در چند بخش منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    من شانس این را داشتم که هم با مردم و هم با مسئولین صحبت کنم. مردم که سیاست گذار دارند و همه هم وزیر و ... را مسئول می‌دانند که این‌ها کارشان را انجام نمی‌دهند و فساد دارند. همیشه این در ذهن ما است که اگر این آدم‌ها عوض شوند، اوضاع درست می‌شود. ما چندبار بار این‌ها را عوض کردیم، دولت‌ها، وزیران، نخست وزیران، رئیس جمهور‌های زیادی داشته‌ایم، ولی آخرش تفاوت جدی نمی‌کند. آدم‌ها عوض می‌شوند، ولی خروجی یکی است، پس این آدم‌ها نیستند که خروجی تولید می کنند چیز دیگریست. نمی‌گوییم همه امامزاده‌اند، ولی سیاست گذاران هم خیلی بیشتر از آن چیزی که مردم فکر می‌کنند دارند کار می‌کنند. آن‌ها هم می‌گویند ما داریم این خرج را می‌کنیم، ولی این نارضایتی از کجاست. دو طرف داستان این است که ما مثلا وقتی به بودجه نگاه می‌کنیم بیشترین سهم برای بخش رفاهی است، ولی وقتی نگاه می‌کنیم به طرف دیگر، می‌بینیم که وضع مردم فرق چندانی نکرده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  
ما ۷۰ هزار میلیارد تومان وام اشتغال داریم. به علاوه این که هر ماه یک و نیم میلیارد دلار وام اشتغال روستایی داده می‌شود. با هر معیاری که بگوییم الان باید اشتغال به سقف چسبیده باشد و ما نباید بیکار داشته باشیم. چیزی که هردو طرف در نظر نمی‌گیرند کارگزاران، بروکرات ها، گروه‌های اجرایی یا همان واسطه هاست. لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000D7B برچسب ها: عبدالله زاده ، اقتصاد ، اشتغال ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عبدالله زاده اقتصاد اشتغال بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۲۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است

چهارمین نمایشگاه دستاوردهای وقف با حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان و مراکز فرهنگی و قرآنی از ۵ تا ۹ اردیبهشت‌ در هتل ارم در حال برگزاری است.

دریافت 140 MB

خبرنگار: محمد طاوسی/ تصویربردار: محمدحسین روزبهانی، مجتبی هادوی/ تدوینگر: محمدحسین روزبهانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • ببینید | درخواست فوری شهردار حاجی‌آباد از مردم؛ اوضاع خراب است!
  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته