Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه برای بازدید از مناطق سیل‌زده و شرکت در جلسه‌های شورای قضایی و شورای اداری گلستان دقایقی قبل وارد این استان شد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دقایقی قبل وارد استان گلستان شد تا از مناطق سیل‌زده این استان در شهرستان‌های آق‌قلا و گمیشان بازدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با مردم سیل‌زده این شهرستان‌ها گفت‌وگو می‌کند و در جریان آخرین اقدامات برای خروج سیلاب از شهرها و روستاها و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قرار می‌گیرد.

دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زدهآیت‌الله رئیسی: تشرف بیش از یک‌میلیون زائر‌اولی به حرم رضوی؛ آستان قدس یک کارگر بیکار هم نداردسراج: استاندار سابق گلستان باید پاسخگو اعمالش باشد

رئیس قوه قضائیه پس از بازدید از این مناطق دیداری با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان دارد و پس از آن در جلسه شورای قضایی و شورای اداری استان گلستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • اشک‌های بامزه چمران در شورای شهر تهران
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد