Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام محمدی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس در این جلسه گفت: در این برنامه ها به دنبال ارتقاء سطح بینش جامعه نسبت به مسیری که اسلام برای ما مشخص کرده است هستیم و خط قرمز هایی نیز در این مسیر داریم که نیاز است هم مسئول پاسخگو و هم کسی که پرسش را مطرح می کند این موارد را رعایت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه طبس آبروی افراد و وحدت جامعه را خط قرمز این کرسی دانست و افزود: همه ما باید این موارد را در نظر بگیریم و نیز سعی کنیم موارد مطرح شده امیدآفرین باشد و ترویج ناامیدی در جامعه نکند .

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: روحیه مسئولیت پذیری، رعایت قوانین و تکریم ارباب رجوع از معروفاتی است که باید در جامعه زنده شود و این برنامه نیز در این مسیر حرکت می کند.

کرسی آزاد اندیشی برنامه ای بود که ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس به منظور ترویج معروف و نیز پاسخگویی مسئولان در حوزه فعالیت خود به مردم در طبس برگزار کرد.

انتهای پیام/ ط آ

کرسی آزاد اندیشی با حضور مسئولان در طبس برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079240 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم