Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@20:49:27 GMT

مسیر 70 روستای تفرش درگیر آبگرفتگی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۰۸۹۶

مسیر 70 روستای تفرش درگیر آبگرفتگی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: خسارات ناشی از بارش‌های اخیر در محورهای مواصلاتی استان هنوز برآورد نشده است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت استان مرکزی و خسارات وارد شده به مسیرها بواسطه بارش‌های اخیر گفت: در حال حاضر نیروهای راهداری استان در محور چهرقان شهرستان کمیجان و گردنه وفس مشغول فعالیت و رفع مشکلات هستند، انسداد محور خنجین – سمقاور در حال رفع است، مسیر سد الغدیر در حال بررسی است و مسیر 70 روستای شهرستان تفرش دچار آبگرفتگی است که راهداران در حال رفع آبگرفتگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در خصوص خسارات وارد شده به مسیرها و محورهای مواصلاتی استان هنوز برآورد دقیقی انجام نشده است، یک تیم کارشناسی متشکل از راهداری و راه و شهرسازی در حال بررسی خسارات هستند تا برآورد واقعی انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در خصوص آبگرفتگی برخی از زیرگذرهای محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر مشکلی در زیرگذرهای محورهای مواصلاتی نیست، تنها در زیرگذر حاجی آباد مشکلاتی وجود داشت که با وجود ارتفاع 5.5 متری این زیرگذر آب بالا آمد و دچار سرریز شد که با استفاده از 4 پمپ، تخلیه آب در حال انجام است، اما وجود این زیرگذر ظرفیت بسیار خوبی برای محور بود چرا که نبود این زیرگذر باعث می‌شد که در زمان بارش محور کاملا دچار آبگرفتگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبگرفتگي خسارات ناشی از سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، فارسان و کوهرنگ خبر داد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو ازهرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی هستند/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان