Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب آران و بیدگل از بازدید ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از جاذبه های طبیعی و گردشگری کویر مرنجاب خبر داد.

«حسین حاجی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از جاذبه های طبیعی و گردشگری کویر مرنجاب دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجرایی منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب آران و بیدگل افزود: از این تعداد ۸ هزار نفر گردشگر غیر بومی و ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از همشهریان بومی آران و بیدگل و کاشان به کویر مرنجاب وارد شدند.

 


حاجی حسینی افزود: در این مدت چهار هزار و ۲۴۱ دستگاه خودرو از گیت ورودی کویر مرنجاب عبور کرده اند که دو هزار و ۷۴۱ دستگاه خودرو گردشگران و مابقی خودروهای بومی بوده است.


مدیر اجرایی منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب آران و بیدگل با بیان اینکه امسال برای نخستین بار نوروز بدون حادثه ای را در کویر مرنجاب سپری کردیم گفت: در این مدت، تنها ۱۰ خودرو در مسیر دچار مشکل شدند که توسط راهنمایان محلی در کمترین زمان ممکن امداد رسانی صورت گرفت.


حاجی حسینی در ادامه اظهار داشت: نصب و اصلاح تعداد ۵۰ تابلو راهنمایی و رانندگی ، اصلاح و ترمیم جاده و اصلاح ۱۰ پیچ خطرناک ، ارائه کروکی و نقشه راهنمای کویر را از جمله اقدامات صوت گرفته برای رفاه حال مسافران نوروزی بود. 

 


کویر مرنجاب با بیش از ۵۰ کیلومتر جاده خاکی در شمال شهرستان آران و بیدگل از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور است که از شمال به دریاچه‌ی نمک آران و بیدگل، از شرق به کویر بند ریگ و پارک ملی کویر، از غرب به کویر مسیله و دریاچه‌های نمک حوض سلطان و حوض مره منتهی می‌شود. کویر مرنجاب از تپه‌های شنی زیادی تشکیل شده است و برخلاف آنچه که از کویر تصور می‌شود، پوشش گیاهی و جانوری بسیار غنی ای دارد.


شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۲۱۵ کیلومتری از مرکز این استان، یکصد کیلومتری شهر مقدس قم و ۶ کیلومتری کاشان واقع است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب ارتش پلدختر خوزستان سیل خوزستان سیل زدگان لرستان حسین حاجی حسینی مرنجاب شهرستان آران و بیدگل کویر مرنجاب آران و بیدگل کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان فارس تکمیل شد
  • ابتکار شهرداری سمنان برای تقویت گردشگری جاده ابریشم ایران
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • قحطی گل در دیار کویر
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار