Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:34:31 GMT

مدعیان کشتی اروپا در رومانی به مصاف هم می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۰۹۹۶

مدعیان کشتی اروپا در رومانی به مصاف هم می‌روند

به گزارش خبرگزاری مهر، این رقابت‌ها مانند سایر مسابقات قهرمانی قاره‌ای بعنوان دومین مسابقات مهم طرح رنکینگ سیستم در سال ۲۰۱۹ میلادی محسوب می‌شود و کشورهای قاره سبز با نفرات عنوان دار خود همچون عبدالرشید سعداله یف قهرمان المپیک و جهان از روسیه و شریف شریف اف قهرمان المپیک و جهان از آذربایجان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال رقابت‌های قاره‌ای برای مسابقات جهانی بالاترین امتیاز رنکینگ سیستم را دارد و به ترتیب به نفرات اول تا هشتم هر وزن ۱۲، ۱۰، ۸، ۶، ۴ و ۲ امتیاز تعلق می‌گیرد. به همین دلیل این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود و نفرات عنوان دار در آن حضور دارند.

امتیازات کسب شده در طرح رنکینگ سیستم در نحوه قرار گیری کشتی گیران در جدول مسابقات جهانی ۲۰۱۹ میلادی که در شهر نورسلطان (آستانه) قزاقستان برگزار و گزینشی المپیک محسوب می‌شود، اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 4583318 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود منع عبدالرشید سعداله یف از مسابقات گزینشی المپیک همچنان این کشتی گیر شناخته شده روسی امیدوار به چراغ سبز کمیته بین المللی المپیک است. 

جانشین سعداله یف موفق شد در مسابقات گزینشی اروپا سهمیه وزن 97 کیلوگرم را برای روسیه کسب کند، اما روس ها همچنان امیدوار به حضور تانک روس در المپیک 2024 پاریس هستند. 

برخی فعالیت های سعداله یف در جریان جنگ روسیه با اوکراین برای او دردسرساز شده و حالا نه تنها فدراسیون روسیه بلکه اتحادیه جهانی کشتی نیز پیگیر حضور او در المپیک به عنوان یکی از ستاره های کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو است. 

اما پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی‌های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد که عبدالرشید سعداله یف هم مطابق انتظار در وزن 97 کیلوگرم توانست به عنوان قهرمانی برسد. 

حالا همه منتظر تصمیم نهایی کمیته بین المللی المپیک هستند تا تکلیف حضور یا عدم حضور یکی از فوق ستاره های تاریخ کشتی جهان در پاریس مشخص شود. 

عبدالرشید بعد از قهرمانی در مسابقات انتخابی روسیه گفت: "اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا یک عبدالرشید کاملاً متفاوت را می بینند. ما باید همه چیز را روی تشک بگذاریم تا پیروز بیرون بیاییم."

بدون شک سعداله یف حتی در صورت کسب مجوز حضور در المپیک رقبای سرسختی همچون کایل اسنایدر و تاج الدینوف را پیش رو دارد و شاید همچون دوره قبلی نتواند به راحتی قهرمانی اش را جشن بگیرد. در این وزن امیرعلی آذرپیرا، پدیده کشتی ایران هم حضور دارد که توانست چندی قبل اسنایدر را در تورنمنت کرواسی از پیش رو بردارد.

دیگر خبرها

  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان