Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدان تولیده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به سیل اخیر در بیشتر استان های کشور و آسیب های ناشی از آن، گفت: گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد از همان روزهای ابتدایی حادثه به مناطق آسیب دیده افرادی را اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیده در خصوص اردوهای جهادی در مناطق سیل زده بیان کرد: بسیج دانشجویی دو گروه جهادی به منطقه آق قلا استان گلستان و منطقه پلدختر استان لرستان اعزام کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: گروه جهادی اعزامی به منطقه آق قلا گروه پزشکی و تخصصی است که به مدت یک هفته به مردم سیل زده منطقه خدمت رسانی کردند. این گروه شامل دکتر دارو ساز، دکتر عمومی و پرستار است.

وی اضافه کرد: یک گروه جهادی عمرانی نیز به منطقه آق قلا اعزام شده است که بین 5 الی 10 روز در منطقه کمک رسانی خواهند کرد.

تولیده پیرامون آمادگی برای اعزام موج دوم گروه های جهادی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در صورت لزوم آمادگی کامل دارد که مجدد گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام کند.

این فعال دانشجویی در خصوص کمک رسانی در منطقه پلدختر استان لرستان، اذعان داشت: گروه دوم دانشجویان جهادگر که متشکل از تیم پزشکی و کاملا تخصصی است در تاریخ 18 فروردین ماه به پلدختر اعزام خواهد شد و تا تاریخ 28 فروردین ماه کارهای درمانی را انجام می دهد.

وی در خصوص جمع آوری کمک های مردمی گفت: مردم و دانشجویان می توانند کمک های غیرنقدی خود نظیر پتو، آب معدنی، چادر مسافرتی، لباس و لوازم بهداشتی به مردم سیل زده استان گلستان را به غرفه های ایجاد شده توسط بسیج دانشجویی تحویل دهند.

تولیده در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صندوق های کمک های مردمی، دانشجوی و کمیته امداد در محله های سطح تهران و دانشکده های دانشگاه برپا کرده است تا کمک های نقدی برای سیل زدگان را جمع آوری و تحویل نهادهای معتبر دهد.

انتهای پبام/

300 / 167 کمک رسانی دانشگاه آزادبه سیل زدگان خدمت رسانی بسیج دانشجویی سیل اخیر در کشور کمک به سیل زدگان بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خدمت رسانی بسیج دانشجویی سیل اخیر در کشور کمک به سیل زدگان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین