Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:45:14 GMT

روایت مهتاب کرامتی از سیمای حقیقی زنان در «یه‌وا»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۲۱۴

روایت مهتاب کرامتی از سیمای حقیقی زنان در «یه‌وا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم «یه‌وا»، مهتاب کرامتی بازیگر سینمای ایران با انتشار یادداشتی از اکران این فیلم سینمایی حمایت کرد.

در متن این یادداشت آمده است:

یک زن در زمانه صلح و آرامش مظهر مهربانی و مادرانگی است و در زمانه جنگ و درد نماد ایستادگی و مقاومت. این تصویری است که در طول تاریخ خواسته و ناخواسته همواره مخدوش شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید خرسند بود که آثار هنرمندانی هستند تا سیمای حقیقی زنان را برایمان به تصویر بکشند و یادآوری کنند.

فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد چنین تصویری را پیش روی ما می‌گذارد و یادآوری می‌کند که مهر و ایستادگی یک زن مرز و زبان و زمانه نمی‌شناسند. این فیلم هوشمندانه تصویر این مهربانی و ایستادگی را همزمان از زاویه دید یک کودک نیز به تصویر کشیده است. دختر خردسالی که ایستادگی مادرش را می‌بیند تا برای نسل آینده این منش را تداوم ببخشد. منش و روحیه‌ای همواره جاری و رهایی بخش.

فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد محصول مشترک ایران و ارمنستان است که این روزها همزمان با اکران در چند کشور خارجی در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است.

کد خبر 4583309 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم یه وا مهتاب کرامتی آناهید آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از صبا، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این نمایش فیلم ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است