Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@05:01:09 GMT

پیام تبریک رئیس جمهور به تولیت آستان قدس رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۲۳۳

پیام تبریک رئیس جمهور به تولیت آستان قدس رضوی

رئیس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب را به عنوان تولیت آستان قدس رضوی تبریک گفت.

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی به این شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مروی
 انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی را که نشان از صدق و تعهد، امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.
امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جنابعالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس فراهم شود.
توفیق روزافزونتان را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
 
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام احمد مروی حسن روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان