Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد از آمادگی بسیج سازندگی استان اردبیل برای حضور در مناطق سیل زده جنوب کشور خبر داد.

وی گفت: یک کامیون محموله اقلام غذای و گرمایشی مورد نیاز مناطق سیل زده از اردبیل بارگیری شده و آماده ارسال به مناطق سیل زده است که این محموله در صورت اعلام نیاز هر منطقه، فورا به آن منطقه ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: پیش از این دو تریلی محموله اقلام مورد نیاز توسط بسیج سازندگی استان اردبیل به مناطق سیل زده استان مازندران ارسال شده است.

وی تصریح کرد: سه کامیون محموله مایحتاج ضروری مردم درمناطق سیل زده نیز با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی اردبیل به استان گلستان فرستاده شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی غروب سه شنبه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های سمنان ضمن بیان اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برای به سرانجام رساندن نهضت آبرسانی به روستاها عزم خود را جزم کرده است، ابراز داشت: با توجه به تغییر اقلیم و بروز خشکسالی بسیج سازندگی دست به کار شد تا بتواند به روستاهای در معرض خطر بی آبی آبرسانی انجام دهد.

وی ضمن بیان اینکه نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در دست پیگیری است، افزود: به دنبال این هستیم که با آبرسانی بتوانیم از خالی شدن روستاها و مهاجرت سکنه به دیگر نقاط جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کشور ضمن بیان اینکه مهمترین رویکرد و هدف سپاه از آبرسانی رفت محرومیت است، ابراز داشت: نیمی از هدف گذاری طرح‌های آبرسانی در کل کشور به انجام رسیده است.

فدوی ضمن بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبخیزداری و احیای قنات‌ها دیگر برنامه‌های مهم سپاه برای آبرسانی است، تصریح کرد: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار بسیج سازندگی کشور است.

وی ضمن بیان اینکه با کار جهادی و انقلابی می‌توان به پیروزی رسید، افزود: موضوع اقتصاد و معیشت موضوع مهمی که برای پیروزی در این جبهه تلاش می‌شود.

کد خبر 6099771

دیگر خبرها

  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی