Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:24:49 GMT

تحقق رونق تولید با همکاری عمومی امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۴۷۶

تحقق رونق تولید با همکاری عمومی امکان پذیر است

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال منوط به همکاری عمومی و فعالیت جدی دستگاه های اجرایی است.

جواد زنجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تحقق این شعار عزم جدی در دولت وجود دارد و مطابق آن تمام دستگاه های اجرایی مکلف به اجرا و تحقق شعار سال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نقش رسانه ها در بستر سازی رونق تولید بیان کرد: رسانه ها در زمینه رقابت پذیری ،جلب مشارکت مردم و شفاف سازی اقتصادی می توانند نقش موثری را ایفا کنند چرا که با نقد منصفانه و پویای رسانه ها می توان جلوی نابرابری های اقتصادی را گرفت.
فرماندار اردبیل با بیان اینکه پنج هزار و 629 نفر با اجرای پروژه های اشتغالزایی در این شهرستان صاحب شغل شدند افزود: سال گذشته تعهد شهرستان اردبیل از اشتغال 20 هزار نفری استان به تعداد 6 هزار و 614 نفر بود که بیش از 84 درصد آن محقق شد.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان اشتغال مربوط به ادارات صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی ، اداره راهداری، میراث فرهنگی ، ورزش و جوانان و بهزیستی است.
فرماندار اردبیل با اشاره به اجرای چهار طرح تولیدی و گردشگری بزرگ در اردبیل گفت: طرح توسعه آرتاویل تایر ،طرح تولید باتری اشجع ، کارخانه الکل طبی و پل معلق تمام شیشه ای بخش هیر چهار طرحی هستند که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند و با بهره برداری آنها در سالجاری تحولی در ارتباط با اشتغالزایی و رونق اقتصادی اردبیل ایجاد خواهد شد.
وی از افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه میزان اشتغالزایی آن حدود به 2 هزار نفر می رسد.
فرماندار اردبیل درباره تعطیلی طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل اظهار داشت: این نیروگاه به سبب مشکلات بانکی و منابع ارزی دچار مشکل شده و مسئولان استان بدنبال حل این مشکل و از سرگیری فعالیت عمرانی این نیروگاه هستند.
زنجانی بیان کرد: با تکمیل این مجموعه بالای 450 مگاوات برق به میزان تولیدات برق استان اردبیل اضافه خواهد شد.
وی گفت: در حال حاضر 140 واحد تولیدی و صنعتی راکد در اردبیل وجود دارد که برای فعال شدن آنها تلاش می شود.
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد اردبيل اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید در گرو تلاش کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سردشت در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به آیات الهی و احادیث  به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم (ص) دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید .

ماموستا محمد واوی افزود : اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد .

وی هم چنین گفت:کارگران از ارزشمندترین طبقه وگروه در جامعه هستند و چرخ های اقتصادی  جوامع بشری با دست کارگران در حرکت است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • رونق تولید در گرو تلاش کارگران
  • مهارت آموزی معلمان در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود