Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@15:28:18 GMT

پیکه به کاستا چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۳۱۵۰۴

پیکه به کاستا چه گفت؟

مدافع بارسلونا در هنگام اخراج کاستا به بازیکن اتلتیکومادرید هشدار داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه در هفته سی و یکم لالیگا با دو گل مغلوب بارسلونا شد. دیگو کاستا در دقیقه ۲۹ با دریافت کارت زرد مستقیم از بازی اخراج شد. تصاویر تلویزیونی نشان دادند مهاجم اسپانیایی- برزیلی به داور توهین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا با دیدن کارت قرمز خشمگین‌تر شد. به همین خاطر جرارد پیکه سعی کرد او را آرام کند و تا بیرون از زمین همراهی‌اش کند. مدافع بارسا به کاستا گفت: ساکت شو! دنبال چه چیزی هستی، می‌خواهی تو را از چهار بازی محروم کنند؟

مهاجم اتلتیکو ابتدا به رختکن کرد و سپس در سکوها حاضر شد تا دیدار تیمش را مقابل بارسا تماشا کند.

این چهارمین اخراج کاستا در طول دوران بازیگری‌اش و نخستین بار در این فصل بود. او سومین بازیکن محروم دیگو سیمئونه در دیدار برابر سلتاویگو خواهد بود. خوسه خیمنس و توماس نیز نمی‌توانند اتلتیکو را در این بازی همراهی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكومادريد اخراج تیم فوتبال بارسلونا جرارد پیکه دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • اخراج امید عالیشاه در دیدار پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!