Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد گفت: مردم نیکوکار این استان یک میلیارد و 950 میلیون ریال به ‌صورت نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان کشور کمک کردند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد، غلامرضا مشعل چی، افزود: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت هدایای مردمی برای کمک به سیل‌زدگان است
وی بابیان اینکه افراد می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌ها به سیل‌زدگان از طریق کد دستوری#99*8877*تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه اقدام کنند، افزود: شماره کارت مجازی 6037991899911931 نزد بانک ملی به شماره‌حساب 0105087540008 برای کمک به سیل‌زدگان در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون کمیته امداد یزد با تشکر از همدلی مردم سخاوتمند و نوع‌دوست استان گفت: آب‌معدنی، پتو، کنسرو، مواد غذایی و البسه ازجمله اقلام ضروری برای خانواده‌های سیل‌زده است.
وی یادآور شد: شماره تلفن 1811 در تمام شهرستان‌ها پاسخگوی همشهریان نیکوکار در خصوص نحوه مشارکت در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان است.
بارش های فروردین ماه 98 باعث وقوع سیلاب در برخی استان ها و بروز خسارت در برخی شهرهای استان گلستان، فارس و لرستان از جمله پلدختر شد و شرایط بحرانی ایجاد کرد.
در این مدت مردم و دستگاه های استان یزد در قالب دستگاههای مختلف و مالی به مردم سیل زده کمک کرده اند.
2088/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد سيل زدگان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند