Web Analytics Made Easy - Statcounter

امارات برای اولین بار بعد از ۱۷ سال نماینده‌ای در کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ندارد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته برگزار شد و «شیخ سلمان» به عنوان رئیس این کنفدراسیون ابقاء شد.

همچنین اعضای کمیته اجرایی و نواب رئیس AFC هم روز گذشته انتخاب شدند که در بین منتخبان نامی از گزینه‌های اماراتی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روزنامه «البیان» امارات، این کشور بعد از ۱۷ سال صندلی خود را در کمیته اجرایی از دست داده است. «مروان بن غلیطه» رئیس فدراسیون فوتبال امارات برای حضور در کمیته اجرایی ثبت نام کرده بود ولی در رقابت با گزینه‌های دیگر شکست خورد تا امارات بعد از ۱۷ سال نماینده ای در کمیته اجرایی نداشته باشد.

همچنین تعدادی از مدیران سابق و پیشکسوتان فوتبال امارات از سیاست‌های فدراسیون فوتبال این کشور و برنامه‌های بن غلیطه انتقاد کردند و او را مسئول این ناکامی و شکست دانستند.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در انتخابات روز گذشته موفق شد به عنوان یکی از نواب رئیس AFC انتخاب شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امارات کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد