Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - مهلت پرداخت قبوض عوارض پایدار سال 1397 که تا تاریخ 29 اسفند ماه بود به پایان رسید و شهروندان مسئولیت پذیری که تا تاریخ فوق الذکر نسبت به پرداخت قبوض عوارض ملک خود اقدام کردند، از مزایای مربوطه در قانون بهره مند شدند. 

به گزارش گروه شهری پول‌نیوز، وحید عرب مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران  ضمن اعلام تبریک سال نو و گرامیداشت مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و ابراز همدردی با سیل زدگان کشورمان، از شهروندان تهرانی که با حس مسئولیت شناسی در زمینه پرداخت به هنگام عوارض پایدار شامل( عوارض نوسازی ، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند) و عوارض خودرو، تا  تاریخ  29 اسفند ماه1397، مدیریت شهری را در ارائه خدمات مطلوبتر یاری کردند قدردانی کرد وگفت: مزایای مقرر درقانون نوسازی و عمران شهری شامل 10درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی به این دسته از شهروندان تعلق گرفته است و از  جریمه دیرکرد عوارض  نوسازی   نیز  معاف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وحید عرب همچنین از شهروندانی که عوارض و بهای خدمات مدیریت پسماند ملک خود را در سال 1397پرداخت نکرده اند، در خواست کرد جهت بهره مندی از جوایز خوش حسابی سال1398 نسبت به پرداخت عوارض ملک خود اقدام کنند و شرایط تقسیط عوارض نیز در پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir فراهم است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پرداخت عوارض پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۳۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری